هرمزگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد:

تاکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با مدیرکل بهزیستی این استان مورد تأکید و بررسی قرار گرفت.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: با ابتلای هفت نفر دیگر در شهرستان پارسیان درغرب این استان به کرونای جهش‌یافته، شمار مبتلایان در استان به ۹نفر رسید.

در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی:

ظرفیت‌های هرمزگان به‌صورت دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: «ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان به‌صورت مجازی و دیجیتال مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران ارائه می‌شود.»

به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد:

افتتاح بزرگترین مجتمع دامپروی هرمزگان بادستور وزیر تعاون کار و رفاه

به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، همزمان با افتتاح ۲۸۶ طرح تعاونی در سطح کشور، مرحله نخست مجتمع دامپروی پیشتاز دهنگ بستک افتتاح شد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: سهمیه واکسن کرونای هرمزگان با خودرو از تهران ارسال شده و تزریق آن از اواخر هفته جاری یا اولین روز هفته آینده آغاز می شود.
مدیر درمــان تامین اجتماعی اســتان هرمزگان اعلام کرد:

جایگزین شدن کد ملی به جای دفترچه بیمه تامین اجتماعی

مدیر درمــان تامین اجتماعی اســتان هرمزگان اعلام کرد: از ابتدای اسفند ماه سال جاری دفترچه بیمه در مراکــز و دفاتر کارگزاری سازمان تامین اجتماعی صادر نمی‌شود.
در پی وقوع زمین لرزه چهار و یک دهم ریشتری که امروز در این شهرستان اتفاق افتاد:

آماده باش نیروهای امدادی هرمزگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان کرد: مسوولان و نیروهای امدادی و عملیاتی در شهرستان حاجی آباد در پی وقوع زمین لرزه چهار و یک دهم ریشتری امروز در سرگز احمدی این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

در درگیری با قاچاقچیان؛

یک مرزبان در هرمزگان به شهادت رسید

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان با قاچاقچیان در مرزهای آبی شهرستان قشم و شهادت یک مرزبان در این درگیری خبر داد.
رئیس سازمان جنگل‌ها خبرداد:

صدور سند برای جنگل‌ها و سواحل هرمزگان

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از صدور سند برای جنگل‌ها و سواحل استان هرمزگان به منظور جلوگیری از تخریب و زمین‌خواری خبر داد.