هرمزگان

نشست بررسی مشکلات واحدهای شهرک صنعتی شهر بستک به ریاست حسینی قتالی فرماندار شهرستان بستک و با حضور امیری زاد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان فرمانداری برگزار شد.
دومین طرح بزرگ و ملی آبرسانی در شهرستان بشاگرد، نخستین طرح فاضلاب روستایی استان در روستای  "تیاب" شهرستان میناب و آب شیرین کن مهدی آباد در شهرستان بندرعباس با دستور وزیر نیرو از طریق ارتباط ویدئویی و با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.
لیگ فوتسال مناطق کشور برگزار شد؛

هتریک نماینده هرمزگان

تیم فوتسال بیمارستان امام رضا(ع) در سومین بازی خود در لیگ فوتسال مناطق باشگاه های کشور در شکست هتریک کرد
وضعیت جوی و دریایی استان هرمزگان سه شنبه چهارم خرداد 1400

یش بینی دریایی آرام و افزایش دما در مناطق شرقی + جدول

پدیده ی ساعات صبحگاهی استان ، مه رقیق در مناطق دریایی و غبار محلی در سایر مناطق خواهد بود.در ساعات بعدازظهر، در ارتفاعات استان رشد ابر  و وقوع رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش موقتی سرعت باد دور از انتظار نخواهد بود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی به همراه معاون فنی و بازرگانی و مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیر تعاون روستایی هرمزگان ضمن بازدید از امکانات؛ ظرفیت های مرکز خرید تضمینی گندم در شرکت تعاونی آذر «گهکم» در شهرستان حاجی آباد از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.
رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان از تشدید بازرسی ها و برخورد با متخلفان در این بخش خبرداد و گفت: فعالیت صنفی بازار با هدف کاهش ترافیک در بازار و جلوگیری از هجوم شهروندان یک ساعت افزایش یافته است.
هواپیمای حامل ۲ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست و پس از استقبال رسمی و ادای احترام ویژه نظامی به امامزاده سید مظفر انتقال یافت.
هرمزگانی‌ها امروز کسی را به خاک می‌سپارند که فرهنگ استانشان تا همیشه مدیون زحمات اوست. منصور نعیمی عکاس، سینماگر، نویسنده، پژوهشگر و در یک کلام مردی از جنس هنر بود که دل در گرو دیار نخل و شرجی و پیشینه فرهنگی آن خطه از ایران داشت. مردی که تمام دردها از جمله سرطان را پشت لبخند شیرین همیشگی‌اش پنهان کرد و ایستاد تا فرهنگ و هنر هرمزگان بارورتر شود.
استاندار هرمزگان گفت: وزارت نیرو و دستگاه های ذیربط محلی باید در قالب یک برنامه مشترک و مشابه اقدامی که در غرب کشور برای مهار روان آب ها صورت گرفت، این برنامه را با تأمین اعتبار از محل منابع صندوق توسعه در هرمزگان و دیگر استان های جنوبی نیز عملیاتی کنند.
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تعمیرات یدکش پر قدرت شهید حقگو در محل سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی انجام و این یدک‌کش پرقدرت به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی برگردانده شد.
استاندار هرمزگان در دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم حمایت استانداری هرمزگان را جهت توسعه، آبادانی و رفع مشکلات مردم قشم با هم افزایی نماینده عالی دولت و منطقه آزاد اعلام کرد.
به منظور هماهنگی شبکه بانکی با دستگاه های اجرایی و همچنین ابلاغیه مدیریت بحران استان هرمزگان در خصوص پیشگیری از هرگونه بحران انرژی به دلیل افزایش دمای هوا ساعت کار شعب بانک ایران زمین در این استان تغییر کرد.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح مطالعاتی احداث کریدور خطوط جامع بندر خلیج فارس با هدف گذاری ساماندهی و افزایش بهره برداری از حداکثر ظرفیت های اسکله و سایتهای نفتی در بندرخلیج فارس در حال انجام است.
استاندار هرمزگان گفت: مطالعه برای ایجاد شهر جدید در بندرعباس آغاز شده و ادامه دارد و قرار است این شهر با ظرفیت ۵۰درصد مساحت شهر فعلی بندرعباس و در مساحت سه هزار و ۵۰۰هکتار احداث شود.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: یک محموله بزرگ قاچاق دام زنده شامل ۷۵۰ راس دام قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در نزدیکی جزیره قشم توقیف شد.