حاکم شرع سازمان اموال تملیکی:

افزایش 7 برابری درآمد سازمان اموال تملیکی با اقدامات دستگاه قضایی

حاکم شرع سازمان اموال تملیکی گفت: با اقدامات دستگاه قضایی برای ساماندهی به انبارهای اموال تملیکی، درآمد این سازمان ۷ برابر شده است.
تصویر افزایش 7 برابری درآمد سازمان اموال تملیکی با اقدامات دستگاه قضایی

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس پوریانی در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: در همه آیتم های بررسی شده در خصوص وضعیت کالاهای موجود در بنادر، گمرکات و اموال تملیکی استان هرمزگان، عملکرد دادگستری این استان، عملکرد بسیار مطلوبی بوده است و ضرورت دارد این اقدامات به صورت مستمر تداوم یابد.

وی با اشاره به اینکه از مدیریت و اقدامات شجاعانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تشکر می کنیم، گفت: استان هرمزگان به عنوان استان پایلوت در موضوع ساماندهی به انبارهای سازمان اموال تملیکی، تاکنون با اتخاذ تصمیمات قاطع و اثربخش، نقش خود را به خوبی ایفا نموده به گونه ای که عملکرد این استان به عنوان الگویی به دیگر استان های کشور معرفی شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش وزارت اقتصاد و دارایی، در نتیجه اقدامات دستگاه قضایی برای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای سازمان اموال تملیکی، پس از برگزاری مزایده های مختلف، درآمد این سازمان ۷ برابر شده است.

پوریانی در پایان با بیان اینکه احساس مسئولیت مقامات قضایی در این خصوص باعث شده که همراهی خوبی از سوی دیگر دستگاه های متولی را نیز شاهد باشیم، گفت: در گزارش اعلامی به محضر ریاست محترم قوه قضائیه از عملکرد و اقدامات دادگستری استان هرمزگان به صورت ویژه تشکر شده است و ما هم مجدداً از این اقدامات تشکر می کنیم.

منبع:خبرگزاری مهر

455600