به گزارش سایت خبری پرسون،محمد محسنی بابیان این مطلب، افزود: تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی شامل هتلها، بومگردی ها، سفرهخانههای سنتی میبایست برای افزایش دانش کارکنان برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف اقدام جدی کنند.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی هرمزگان با اشاره به اینکه ایجاد فضای مطلوب برای رفاه حال گردشگران مطابق با آخرین استانداردها از مهمترین وظایف تأسیسات گردشگری بهویژه مراکز اقامتی است، خاطرنشان کرد: در این راستا، مراکز اقامتی استان بر اساس تعداد کارکنان آموزشدیده مورد ارزیابی قرار میگیرند.
وی ادامه داد: همچنین بهمنظور ایجاد بستر مناسب برای ارتقا کمی و کیفی خدمات قابلارائه در تأسیسات گردشگری، 32 واحد مراحل استانداردسازی را طی کردهاند که در روزهای آینده کمیسیون درجهبندی برای اخذ درجه واحدهای مذکور انجام میشود.
محسنی تأکید کرد: استانداردسازی تأسیسات گردشگری برای ارتقا کیفیت خدمات، بهبود وضعیت تأسیسات گردشگری و تطبیق با استانداردهای روز است.
منبع:ایسنا