هرمزگان

با محوریت امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی؛

بیست و سومین جشنواره قصه گویی در هرمزگان برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون امسال با محورهای موضوعی«امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی» برگزار می‌شود.
سخنگوی دانشگاه علوم ‌پزشکی هرمزگان اعلام کرد؛

ادامه شیب صعودی ابتلا به کرونا در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۴۹۱۴ نفر در هرمزگان در قرنطینه خانگی هستند و درمان سرپایی دریافت می‌کنند
معاون امور بندر و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در راستای تامین کالاهای اساسی به ‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، ۲ کشتی حامل روغن خوراکی برای تخلیه در اسکله‌های ۱۹ و ۲۱ بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کردند.
استاندار هرمزگان با اشاره به تأثیرگذاری دو کشور ایران و پاکستان در برقراری امنیت ‌تاکید کرد: کشورهای مسلمان باید ید واحده باشند و اگر این اتحاد تقویت شود برای حضور بیگانگان در منطقه دلیلی نیست.
یک ناو گروه پاکستانی شامل ۲ ناو نیروی دریایی در راستای سنت دریایی پاکستان و به منظور تقویت بیشتر روابط دو جانبه و دوستانه، امروز در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت و فرماندهان و کارکنان آن مورد استقبال همتایان ایرانی خود قرار گرفتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: خدمات بخش اورژانس با هشت تخت و داروخانه بیمارستان خلیج فارس قشم در روستای جی جیان شبانه روزی شد.
معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

طرح جامع احداث بندر اقیانوسی در سواحل جاسک در حال انجام است

معاون بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با عنوان اینکه طرح جامع احداث بندر اقیانوسی در جاسک درحال انجام است، گفت: عملیات اجرایی آن پس از ابلاغ آغاز شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص)، سیزدهمین مرحله رزمایش همدلی و مواسات با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در هرمزگان برگزار شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می گیرد؛

افتتاح 20 پروژه دریایی و بندری در هرمزگان

عصر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۰ پروژه دریایی و بندری به ارزش ۳ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال در هرمزگان افتتاح می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد:

تاکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با مدیرکل بهزیستی این استان مورد تأکید و بررسی قرار گرفت.