هرمزگان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حادثه بندرعباس، روح قانون اساسی و وجدان عمومی مردم را جریحه دار کرد، گفت: آقای روحانی چه حقوقدانی است که اصل ۳۱ قانون اساسی را فراموش کرده است.
در پی تخریب آلونک بانوی بندرعباسی و درد جانکاه نابرابری؛

آیا ملک ریاست‌ جمهوری را هم اینطور تخریب کردید؟

تخریب آلونک یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس بار دیگر چهره زشت نواقص بزرگ در عدالت و تضاد طبقاتی در جامعه ایرانی را به رخ کشید.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ترخیص و بارگیری محموله ۶ هزار و پانصد تنی برنج در بندر شهید رجایی بندرعباس با اقدام به موقع دستگاه قضایی خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به همراه معاون درمان دانشگاه در سفر به غرب استان ضمن بازدید از بیمارستان های نیاپور بندرخمیر و شهداء بندرلنگه وضعیت بیماری کووید ۱۹ در این دو شهرستان مورد ارزیابی قرار داد.
مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار شناور قایق صیادی غیر مجاز در سطح استان وجود دارد، تأکید کرد: این میزان شناورهای غیر مجاز قابل نظارت نیستند و کنترل آنها سخت است.
افتتاح پروژه انتقال آب هرمزگان با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس؛

فاز نخست ابر پروژه انتقال آب خلیج فارس به بهره برداری رسید

قطعه نخست اَبَر پروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و آبرسانی به شهرستان های خمیر و سیرجان امروز، پنجشنبه ۱۵ آبان ماه با دستور رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.
سرپرست معاونت تولیدات دامی جهادکشاورزی هرمزگان گفت:

ممنوعیت ورود دام زنده به استان‌های جنوبی، دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز

سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: نوسانات قیمت دام و گوشت قرمز در کشتارگاه‌های سراسر کشور و ممنوعیت ورود دام زنده به استان‌های جنوبی از دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز می باشد.
با تهدید کنندگان سلامت برخورد خواهد شد؛

افزایش مسافرت‌ها به هرمزگان و جزیره کیش

وضعیت کرونا در هرمزگان به‌ویژه در جزیره کیش پرخطر شده است و با کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مردم می‌توانند اطلاعات تهدیدکنندگان سلامت را به شماره تماس‌های اعلام شده، گزارش دهند.
‌استاندار هرمزگان افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان را نگران‌کننده توصیف کرد و گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند و مردم به توصیه های بهداشتی توجه نکنند، تعداد بیماران بستری و فوتی ناشی از کرونا طی هفته‌های آتی افزایش پیدا می‌کند.
مردم هرمزگان از وجود انشعاب گاز خانگی بی بهره‌اند و به ناچار از کپسول‌های گاز برای تامین گاز مورد نیاز منزل استفاده می‌کنند، به همین دلیل تعیین سقف و اختصاص سهمیه مشخص در ماه، با دستور وزیر نفت مشکلات مردم را دو چندان خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در روزهای اخیر دو کشتی حامل ۱۰۰ هزار تن سنگ آهن قاچاق، با عیار ۶۲ و بالاتر در دریا و قبل از خروج از آب‌های کشور توقیف و دستور تخلیه محموله آنها صادر شده است.
کارآفرین هرمزگانی با انتقاد از سنگ‌اندازی بانک‌ها در مسیر افزایش اعطای تسهیلات برای اشتغالزایی گفت: در حال حاضر ۵۰ نفر به صورت دائم و ۱۷۰ نفر نیز به صورت فصلی با ما همکاری دارند که در طرح جدید ۲۰۰ شغل برای جوانان ایجاد خواهم کرد.
همتی با اشاره به اینکه استان هرمزگان در بخش‌های مختلف ظرفیت جذب سرمایه‌گذاری را دارد گفت: سرمایه‌های عظیم و خدادادی این استان می تواند نیازهای مردم در حوزه های مختلف را برآورده کند اما بهره برداری از بسیاری از این منابع نیازمند سرمایه‌گذاری است.