مرکزی

استاندار مرکزی گفت: شهروندان این استان بالاتر از میانگین کشوری از ماسک استفاده می‌کنند که این مهم جای تقدیر دارد و می‌طلبد با تداوم این رفتار متعهدانه از گسترش مخاطرات در موج پنجم کرونا جلوگیری کنند.

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: خیزش گرد و غبار منطقه‌ای هوای اراک را در روز شنبه در وضعیت ناسالم قرار داده است و گروه‌های سنی حساس باید از حضور در اماکن پرتردد پرهیز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: چالش کمبود انرژی الکتریکی در روزهای گرم تابستان مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده اما با شرایط فعلی چاره‌ای جز قطعی‌های مکرر برق نیست و به دلیل این معضل از مردم استان عذر می‌خواهیم.

ویژه برنامه ایام زیارت مخصوص امام رضا(ع) هیئت صاحب العصر عج با سخنرانی : سید حسین آقامیری و مداحی: حاج مسعود پیرایش زمان شنبه ۱۲تیرماه اراک، خیابان امام خمینی (ره) کوچه الکه مسجد ساعت، هیئت صاحب العصر عج
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: موارد ابتلا به سویه ویروس کرونای هندی در استان مرکزی تایید شده و شیوع این ویروس با شدت و سرعت انتقال بالاتر از نوع انگلیسی، زنگ خطری برای شهروندان این خطه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هشت هزار نفر از جمعیت مشمول دوز دوم واکسن کرونا در این استان برای دریافت مرحله تکمیلی به مراکز بهداشتی و پایگاه‌ها مراجعه نداشته‌اند.