رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک:

۴۰ باشگاه ورزشی بدنسازی متخلف اخطار پلمب گرفتند

۴۰ باشگاه ورزشی متخلف که در طی دوره تعطیلی مطلق وضعیت قرمز کرونا در شهرستان اراک اقدام به فعالیت نمودند بودند با هماهنگی ستاد کرونا اخطار پلمب گرفتند و تعدادی هم پلمب شدند.
تصویر ۴۰ باشگاه ورزشی بدنسازی متخلف اخطار پلمب گرفتند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، احسان فردوسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: تعدادی از مجموعه های ورزشی این شهرستان که به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان مرکزی اقدام به فعالیت نمودند پلمب شدند.


وی گفت: عدم توجه به‌ بازرسیها و بازدیدها و تذکرات کتبی مکرر ، نامه های ارسالی از سوی هیات‌های ورزشی مبنی بر قطع فعالیت، عمده تخلفات این باشگاه‌ها در دوران اعلام تعطیلی مطلق اماکن و باشگاه‌های ورزشی بوده است.

احسان فردوسی افزود: براساس دستورالعمل ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی و شهرستان اراک مجموعه‌های ورزشی بر اساس دستورالعمل رشته های ورزشی اعلام شده از سوی وزارت ورزش و دستور وزیر محترم کشور و ورزش و جوانان به دلیل شیوع و تکثیر شدید نوع جدید این بیماری تعطیل هستند و تا کنون بخشنامه جدیدی مبنی بر بازگشایی ورزشگاه‌ها به اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک ابلاغ نشده است.

وی اظهار داشت: تیم های مشترک متشکل از نمایندگان دادستانی محترم ، اداره ورزش و جوانان، مرکز بهداشت شهرستان، پلیس اماکن و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان و فرمانداری به صورت شبانه‌روزی فعالیت مجموعه‌های ورزشی را زیرنظر دارند و در صورت بازگشایی و تخطی از مصوبات ستاد مدیریت کرونا استان مهر و موم خواهند شد.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده برچسب تعطیلی مجموعه‌ ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا بر روی درب باشگاه نصب میگردد.

۲۴۰ مجموعه ورزشی در شهرستان اراک به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۴۰ مورد در رشته‌ ورزشی بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می‌کنند.

عکس و خبر : براتی

335572

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

Haji |
یکشنبه 7 شهریور 140019:19
چرا هنوزم یه سری باشگاهها فعالیت دارن پس، اگه قراره که تعطیل باشه همه تعطیل بشه ،اگر قرار نیست همه فعالیت کنن