مرکزی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با پرسون:

وجه درونی هنر معماری بر ارزش آن هنر مهر تایید می گذارد

هنر معماری یکی از هنرهای تاثیرگذار در روند شهرسازی مطابق با فرهنگ بومی هر منطقه است که می تواند سبک زندگی گذشتگان و روش ساخت و ساز مردمان آن منطقه را به دیگران معرفی کند.
در آستانه فرارسیدن هفتم مهر ماه روز ملی"آتش نشانی و ایمنی"صورت گرفت:

دیدار و سرکشی از خانواده شهید آتش نشان رضا نظری

در آستانه فرارسیدن هفتم مهر ماه روز ملی"آتش نشانی و ایمنی" رئیس شورای اسلامی شهر اراک و سرپرست شهرداری اراک، از خانواده شهید آتش نشان رضا نظری دیدار و سرکشی کردند.
سرهنگ محمود خلجی گفت: فردی در یک حلقه چاه در یکی از باغهای شهر نیم ور محلات سقوط کرد که با اطلاع مرکز فوریت های پلیس 110 بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری13 نیم ور این شهرستان و دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات از کشف یک مجموعه سنگ‌نگاره در ارتفاعات شمال غربی محلات خبر داد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه از پایان مرمت مسجد انقلاب(مسجد سرخ) ساوه خبر داد.

به گفته عضو هیئت مدیره جمعیت علمی پیشگیری از خودکشی ایران، آمار خودکشی در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد در چند سال گذشته بالا و اکنون رو به کاهش است و در عین حال این آمار در استانهای خوزستان و مرکزی در حال افزایش است.
علی رغم نامه ابلاغی معاون رئیس جمهور؛

عزل و نصب های شتاب زده در حوزه ورزش استان مرکزی

علی رغم نامه ابلاغی معاون رییس جمهور به دستگاهای اجرایی و دولتی، مبنی بر عدم تغیرات در سطوح مدیریتی، عزل و نصب ها در استان مرکزی شتاب گرفت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک:

۴۰ باشگاه ورزشی بدنسازی متخلف اخطار پلمب گرفتند

۴۰ باشگاه ورزشی متخلف که در طی دوره تعطیلی مطلق وضعیت قرمز کرونا در شهرستان اراک اقدام به فعالیت نمودند بودند با هماهنگی ستاد کرونا اخطار پلمب گرفتند و تعدادی هم پلمب شدند.
رییس دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی در نشست خبری رسانه های حامی مهارت در اراک گفت: دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی میزبان اولین مسابقات کشوری المپیاد مهارتی دانشگاه های کل کشور در اذر ماه خواهد بود.