معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

کارگاه آموزشی موسسین و مدیران باشگاه های ورزشی برگزار می شود

در راستای اهیمت دادن به موضوعات مورد نیاز باشگاههای ورزشی؛ کارگاه آموزشی موسسین و مدیران باشگاه های ورزشی استان مرکزی برگزار می شود.
تصویر کارگاه آموزشی موسسین و مدیران باشگاه های ورزشی برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، «یحیی زاهدی» معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : در راستای اهمیت دادن و بروز نمودن اطلاعات و مباحث مختلف مورد نظر و قابل توجه در باشگاههای ورزشی سطح استان با هماهنگی های بعمل آمده با مسئولین ذیربط و دستگاههای مرتبط در استان مرکزی پنج کارگاه آموزشی در سال جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد اولین کارگاه آموزشی جهت موسسین و مدیران باشگاه های ورزشی خصوصی و دولتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۱ به میزبانی اداره ورزش و جوانان در شهرستان خمین و با میزبانی از موسسین و مدیران باشگاههای شهرستان های محلات و دلیجان برگزار میگردد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، افزود: با عنایت به تعداد باشگاههای ورزشی در سطح استان با هماهنگی درجلساتی که برگزار شدمقرر شد شهرستانها را به پنج گروه تقسیم نموده و کارگاه های آموزشی تعیین شده را در شهرستانهای میزبان این کارگاه و با حضور شهرستانهای نزدیک به هم برگزار نمائیم.

زاهدی در بخش دیگری از صحبتهای خود بیان نمود : موضوعات قابل طرح توسط اساتید در کارگاه آموزشی را به شرح ذیل اعلام دارم:

۱_ آشنایی با مصادیق مجرمانه در حوزه امنیت اخلاقی ، عفاف و حجاب
۲_ قوانین و مقررات ابلاغی وزارت ورزش و جوانان در حوزه حراست
۳_راهکارهای پیشگیری از جرم و مقابله با بسترهای فساد زا ، قرص های لاغری، مواد مخدر و روانگردان‌ها و.... در حوزه باشگاه‌های ورزشی
۴_ آشنایی با حقوق ورزشی در حوزه باشگاه‌های ورزشی
۵_ نحوه فعالیت مربیان باشگاهها در فضای مجازی (تبلیغات)
معاون ورزشی اداره کل نیز در پایان گفت : از موسسین و مدیران باشگاه ها دردو بخش آقایان و بانوان شهرستان خمین ، محلات و دلیجان دعوت به عمل میآید که در روز یکشنبه مورخ ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان قائم شخصا حضور بهم رسانند.

402017