کرمانشاه

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: هشت تن از حفاران غیرمجاز که اقدام به حفاری در کوه‌های اطراف این شهرستان کردند توسط عوامل انتظامی دستگیر شدند.

گفت وگوی پرسون با فرزند منوچهر طاهرزاده؛ آهنگ‌ساز و خواننده پاپ کشور:

کوچ غمگین پرستوها تداعی‌گرِ یاد پدر من است/ ترانه «پاییز» از آثار ماندگار پدرم

فرزندِ منوچهر طاهرزاده بودن حسی از غرور و حق‌شناسی ایجاد می‌کند؛ از یک طرف احساس فخر به پدری که هنرمندی ارزنده بود و در طول ۳۵ سال سابقه خوانندگی و آهنگ‌سازی، آثار ماندگاری خلق کرد و حق‌شناسی به مردمی که هنوز با گذشت ۱۸ سال از وفات طاهرزاده، به او مهر می‌ورزند و یادش را گرامی می‌دارند.
قهرمان کشتی آلیش بانوان جهان:

سطح مسابقات سخت تر از قبل بود

هانیه عاشوری گفت: سطح رقابت های آلیش قهرمانی کشور نسبت به دوره پیش بالاتر و مسابقات دشوارتر بود.
مدیر روابط عمومی آتشنشانی کرمانشاه با اعلام اینکه ساعتی پیش در شهر کرمانشاه یک ساختمان آور شده است، گفت: آتشنشانان برای یافتن افراد احتمالی در زیر این آوار مشغول کارند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: وی اضافه کرد: براین اساس، پیش از آنکه شاهد وقوع فاجعه ای در میدان بار قدیمی کرمانشاه باشیم، از مسئولین و متولیان امر خواسته ایم تا به قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و اتخاذ تدابیر لازم جهت نوسازی و بهسازی آن اقدام کنند.


معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه در مقطعی خیلی از دوستان به من می‌گفتند که الان زمان کناره‌گیری از دولت است، گفت: خالی کردن صحنه هنر نیست. اگر محبوبیتم به صفر هم برسد حتما پای کشور می‌ایستم. انسان باید در سختی‌ها خود را نشان دهد و اگر بتواند گره‌ کوچکی از زندگی مردم باز کند، باید پای نظام و کشور بایستد و خدمت کند.
بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آبادغرب روز شنبه (۱۸ بهمن) با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری و استاندار کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
وزیر نفت با اشاره به تحریم و فشارهای سخت اقتصادی کشور گفت: ما در این دوران سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه طرح بزرگ پتروشیمی اسلام‌آباد غرب را شروع کرده‌ایم که هدیه دولت به مردم مقاوم استان کرمانشاه است.
معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح تولیدی و بهداشتی به مناسبت دهه مبارک فجر صبح شنبه (۱۸ بهمن) وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

قاتل متواری بعد از 9 ماه دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: جوان ۲۵ ساله‌ای که اقدام به قتل مادربزرگ خود کرده بود دستگیر شد.

از قتل 3 نفر در نزدیکی دادگستری تا زورگیری در بیخ گوش فرماندهی انتظامی؛

در کرمانشاه چه خبر است؟!

یادداشت/ای کاش مسئولان ریشه ها و علتهای این جرائم را که به اعتقاد کارشناسان بیشتر اقتصادی و فرهنگی است را بیشتر متوجه شوند و دغدغه آن را در خود بیش از اینها ایجاد کنند چراکه لااقل خانواده و عزیزان آنان نیز در این شهر پر تهدید زندگی می کنند.

عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون، در سفر به استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 2هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح اشتغال روستایی توسط بانک توسعه تعاون در این استان خبر داد.
مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه:

بیش از ۳۰ میلیون دلار صنایع دستی کرمانشاه صادر شد

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، از صادرات ۳۰ میلیون و ۶۰۹ هزار دلار صنایع‌دستی استان در ۹ ماه سپری شده از سال‌جاری خبر داد.