کرمانشاه

طبق سند جامع اشتغال استان کرمانشاه نرخ بیکاری استان در سال ۹۸ باید سه درصد، در سال ۹۹، ۲.۵ درصد و در سال ۱۴۰۰ هم ۲.۵ درصد کاهش پیدا کند تا به میانگین کشوری برسد. در سال ۹۸ با تحقق سند جامع اشتغال، سه درصد از بیکاری کرمانشاه کاسته شد و نرخ بیکاری آن پس از پنج سال دوباره به ۱۵.۷ کاهش یافت.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه:

ازبرنامه توسعه کشاورزی سه سال جلو هستیم

استان کرمانشاه سال گذشته از طریق اقداماتی مثل توسعه ضریب مکانیزاسیون، توسعه کشت های گلخانه ای و نشائی، مبارزه با آفات گیاهی، اصلاح نژاد دام و تشکیل زنجیره ‌های ارزش در حوزه دامپروری، توسعه باغات مدرن و... توانسته برنامه های مرتبط با سند توسعه سه ساله بخش کشاورزی استان را اجرایی کند.
یادداشت/دشمن برای همه این علل و عوامل برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کند. امروز دشمن در مراکز حساس و تصمیم‌گیرنده نفود پیدا کرده است. نفود خطر بسیار بزرگی بوده که نظام را تهدید می‌کند.
حقایق را وارونه نشان ندهیم؛

غلبه بر کرونا واکسن می خواهد

واقعیت آن است که بسیاری از مردم دیگر اعتماد چندانی به گفته های دولت نداشته وایضا مشکلات اقتصادی و معیشتی کار را بدان جا کشانده که دست فروش و بازاری وکارگر و...... مرگ با کرونا را به فقر وتنگدستی و شکم های گرسنه خانواده ترجیح داده دیگر گوششان به توصیه های رنگ باخته نمکی بدهکار نیست.
مطالبه مردم کرمانشاه از فراکسیون ورزشی مجلس؛

تیم فوتبال راهیان را به لیگ برتربازگردانید

تیم فوتبال راهیان کرمانشاه تنها نماینده فوتبال استان در مسابقات لیگ دسته اول فصل ۹۴ – ۹۳ بود که در پایان این رقابت ها به شکل عجیبی به لیگ دسته ۲ سقوط کرد، موضوعی که از همان زمان مسوولان باشگاه زیر بار آن نرفته و اقدامات قانونی خود را برای بازگشت دوباره به این رقابت ها آغاز کردند.
نگاهی به آشفته بازارخودرو؛

رییس شورای رقابت: گران است نخرید!

طبق برنامه ریزی وزارت صمت، برای سال 1400 نیز قرار است یک میلیون و 250 هزار خودرو تولید شود.
هشدار استاندارکرمانشاه به مدیران بی توجه استان به مصوبات کرونا؛

انفصال خدمت می شوید

مدیریت ویروس کرونا جهش یافته کرونا نیازمند هماهنگی و همدلی ویژه ای در سطح استان هستیم و همه مدیران و مردم باید پای کار باشند، زیرا در حال حاضر متاسفانه تعداد بسترهای استان روزانه به ۱۳۰ نفر افزایش یافته به گونه­‌ای که این خطر در افزایش فوتی‌ها شب گذشته (هفت نفر) نیز دیده شد و این آمار نگران کننده است و ما باید با جدیت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.
در شهر کرمانشاه در بیمارستانهای فارابی، نسیم، گلستان، امام خمینی (ره) و امام رضا(ع) پذیرش بیماران کرونایی صورت می گیرد. علاوه بر اینها چهار بیمارستان غیردانشگاهی امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، شهدا و ۵۲۰ ارتش نیز در حال پذیرش بیماران کرونایی هستند.
متلاشی شدن باند داروهای غیر مجاز؛

۶۰۰۰ نوع داروی تقلبی در جوانرود کشف شد

عطاری ها فقط مجاز به عرضه انواع گیاهان و عرقیات هستند و عرضه هرگونه دارو، انواع داروهای دست ساز و خارج از شبکه رسمی توزیع، داروهای مخدر و روانگردان و نیز اقدامات پزشکی در عطاری ممنوع است.
استانداربا اشاره به اینکه وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان کمتر از ۵۰ درصد است، گفت: در صورتی که وضعیت به همین شکل ادامه پیدا کند باید شاهد افزایش چشمگیر آمار بیماران و بحرانی تر شدن اوضاع باشیم
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

سنقر رکورددار ثبت بیماران کرونایی

با بستری شدن ۱۰ بیمار جدید در شبانه روز گذشته تعداد بیماران بستری مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان سنقر و کلیایی به ۵۳ نفر رسیده است.
عملیات امداد ونجات هلال احمر در کوه بیستون صورت گرفت؛

سه ساعت پرواز هلیکوپتر برای نجات جان یک جوان

پس از سه ساعت عملیات هوایی و ۶ ساعت تلاش نیروهای امدادی کوهستان و اعضای تیم واکنش سریع استان  در کوه بیستون، آنها موفق شدند به مصدوم دسترسی پیدا کنند.
دادستان کرمانشاه عنوان کرد: درصورتی که در این ایام واحد صنفی مجاز به فعالیت نباشد، اما همچنان به کار خود ادامه دهد، به عنوان تخطی از رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا شناخته می شود و با آن واحد صنفی برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: شخصی که با در دست داشتن یک چک جعلی به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال قصد وصل آن را داشت با تیزهوشی کارمند بانک و لو رفتن ماجرا از رسیدن به نقشه‌اش باز ماند.