کرمانشاه

رییس سازمان سیما منظر شهرداری کرمانشاه:

از قطع بی رویه درختان جلوگیری می کنیم

از برنامه‌های شهرداری کرمانشاه شناسنامه دار کردن درختان باغات است تا بدلایلی مانند ساخت سازها از قطع درخت جلوگیری شود و اگر درختی توسط اشخاص قطع شد جریمه سنگینی متوجه افراد متخلف شده و آنها به دادگستری نیز معرفی خواهند شد.
پیام تبریک استاندارکرمانشاه به مناسبت روز ارتش؛

ارتش مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی است

دلاورمردان ارتش سرافراز با نقش آفرینی موثر و خدمت رسانی عاشقانه، خالصانه و با دانش و با تجربه در بحران های زلزله، سیل سبب آرامش و اطمینان مردم شدند
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

ارتش نماد عینی اعتقاد به آرمانهای امام است

ملت بزرگ ایران اسلامی رشادت‌های ارتشیان را در دوران دفاع مقدس و پس از آن از یاد نبرده و به طور قطع قدردان تلاش های خاضعانه، صادقانه و مقتدرانه آنها است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف سه تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در شهرستان‌های گیلانغرب و روانسر به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
نقدی براظهارات وزیر بهداشت در کرمانشاه؛

واکسن برای جگرگوشه شما، خاک سردگورستان برای جگر گوشه های مردم

یادداشت/مردم در زمان جنگ زیر گلوله وخمپاره و موشک و بمب و مبارزات مختلف با بد خواهان ایران و ایرانی دفاع از دین و ایمان  با علم به اینکه  میدانستند شهید میشوند پای در میدان نبرد گذاردند تا وطن آزاد مانده اما خاک سرد گورستان نسیبشان شود
با راه اندازی این مرکز، ظرفیت بیمارستان به ١١٨ تخت افزایش می‌یابد که با توجه به افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا همچنین در راستای کاهش بار بخش‌های بستری در داخل بیمارستان این مرکز به بیماران مربوط به کرونا اختصاص داده می‌شود.
وزیربهداشت درکرمانشاه؛

سیمان فروش هم می خواهد واکسن وارد کند

من جگرگوشه خود را برای تزریق این  واکسن آوردم که بگویم خون ما و خانواده ما سرخ تر از خون یک روستایی نیست و ما آمده‌ایم برای فدا کردن خودمان برای یک کودک روستا نشین در دورترین نقطه کشور .
صحنه هم در وضعیت قرمز قرار گرفت؛

فرماندار: برگزاری هرنوع مراسمی ممنوع است

:تیم های بازرسی و نظارتی و شامل اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و بسیج در حال فعالیت هستند و تاکنون ۲۶ واحد صنفی به علت تخلفات و فعالیت غیرمجاز در ایام کرونا توسط این گروه ها پلمپ شده است.
به بهانه مشکلات مردم دردوران کرونا؛

چه بد کرداری ای چرخ چه کج رفتاری ای چرخ

طرح واکسیناسیون عمومی در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله همسایگان ما به سرعت در حال انجام بوده و مراحل پایانی خود را طی میکند ودر برخی از کشورها حتی جشن برداشتن ماسک براه انداخته‌اند
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

انتخابات پر شور نماد مقاومت ملت ایران است

در عرصه بین المللی انتخابات پرشور موجب تولید قدرت و اقتدار ملی برای ایران و افزایش قدرت چانه زنی در مقابل دشمنان و یاوه گویان برای احقاق حقوق و دفاع از منافع ملی میشود.
ادامه ماجراهای سقوط فوتبال کرمانشاه؛

زمین گیر شدن زنان فوتبالیست استان در تبریز

سرمربی تیم آرش کرمانشاه گفت: قرار بود در این رقابت ها بازیکنان جوان خودی نشان دهند و برای آینده فوتبال بانوان آماده شوند، اما متاسفانه وجود تعداد بالای بازیکنان لیگ برتری باعث شد تا آنها سرخورده شوند و فرصت خودنمایی چندانی نداشته باشند.
رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه خبر داد؛

تهیه سند شعار سال تا پایان فروردین

وزارت صمت در حالت تدوین و پیشنهاد یک بسته است و کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی نیز احتمالا متناسب با نامگذاری امسال تغییر نام خواهد داد و به دنبال طرح‌هایی برای بهبود قوانین قضای کسب و کار است.
مدیرگروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

مشاغل تعطیلی را رعایت نمی کنند

در بحث عدم رعایت پروتکل‌ها با دو دسته مشکل مواجه هستیم یکی اینکه اکثر جامعه و مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را آنچنان که باید رعایت کنند، نمی‌کنند و به صورت غیرضروری در اجتماعات بدون رعایت پروتکل‌ها ظاهر
تاخیردر صدور احکام حقوق بازنشستگان؛

ایا دولت با بازنشستگان و معلمان بازی می کند؟

یادداشت/کمتر از یک روز دیگر به پایان هفته و البته پایان فروردین باقی است با این وجود از هیچ افزایش حقوقی و حتی صدور احکام مربوطه خبری نیست
سرپرست میراث فرهنگی استان:

همه ظرفیت های توسعه گردشگری فراهم است

در کرمانشاه همه پتانسیل‌های لازم به لحاظ نیروی اسانی و ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی برای توسعه فراهم است و اگر یک هماهنگی میان این ظرفیت‌ها صورت گیرد اتفاق بزرگی در استان شکل می‌گیرد.
کرونا پیر وجوان نمیشناسد؛

کووید19 جان نوزاد یک روزه هرسینی را گرفت

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین قرمز است.
ترکش خسارت‌های جبران‌ناپذیر ویروس منحوس کرونا علاوه بر کرمانشاه قلب صنعت گردشگری غرب کشور، به معبد آناهیتا نیز اصابت کرد و ستون‌های استوار آن را به لرزه انداخته است.
نگاهی به انتخابات شورای شهرکرمانشاه؛

سلیقه های انتخاباتی مردم چگونه است؟

یادداشت/ تایید بزرگان قوم و مذهب گاهی معجزه می‌کند و موج راه می اندازد. پس اگر مثلا مردم مرید بزرگی هستند و قصد دارید رای آنها را به نفع خویش جذب نمایید داشتن ستاد در نزدیکی منزل مراد در ذهن مریدان تاثیر بسزایی دارد.
اگر اصناف همکاری کنند موج جدید کرونا را پشت سر خواهیم گذاشت و بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، اما بی توجهی برخی نسبت به مصوبات ستاد کرونا می تواند وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه را وخیم تر کند.
غوغای کرونا در کرمانشاه؛

76درصد تخت های بیمارستان ها پر شده است

سنقر و کلیایی با ۵۸ بیمار بیشترین بیماران بستری را در شهرستان ها دارد و پس از آن کنگاور با ۴۵ بیمار و پاوه با ۴۲ بیمار در رده های بعدی هستند.