کرمانشاه

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای مبارزه با کرونا مشارکت بیشتر، همدلی و همراهی گسترده تر مردم ضرورت دارد و راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا رعایت توصیه های بهداشتی و تغییر رفتار مردم است.

روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری تروریست عامل شهادت افسر راهنمایی و رانندگی سرگرد شهید حسن ملکی در سال ۱۳۹۷ در روانسر در عملیاتی پیچیده خبر داد.

پهلوان کرمانشاهی آمادگی برای ثبت رکورد زدن میل باستانی با زمان ۴ تا ۱۰ ساعت و با موافقت فدراسیون در ۱۳ بهمن ماه با حضور نماینده فدراسیون، این تست در کرمانشاه برگزار خواهد شد در صورت موفقیت نامش در کتاب رکوردهای ملی ایران ثبت خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: بر اساس تجربه های هفتاد ساله ملت ایران در بحث دولت‌های پشت پرده و ظاهری آمریکا دارند دسیسه های این کشور در حق ملت ما در تاریخ معاصر و از زمان پیش از مصدق تا امروز، همواره وجود داشته است و موجب شده که ملت ایران به آمریکا اعتمادی نداشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سنقر و کلیایی اعلام کرد: در پی بارش برف و کولاک در شبانه روز گذشته اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دو محور در استان را مسدود اعلام کرد

یاوری با بیان اینکه شهر کرمانشاه طی ۱۰ ماه سال جاری بین استانهای کشور کمترین میزان روزهای هوای آلوده را داشته است، افزود: طی ۱۰ ماه سال جاری تنها شش روز هوای شهر ما با چهار روز هشدار و دو روز بحران طی شد که آلودگی هوا سیر کاهشی داشته و در بین کشور و استان کمترین میزان آلودگی را کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به اینکه سال آخر دولت سال برداشت محصول است فرمانداران بدانند که وقت زیادی برای اتمام پروژه‌ها باقی نمانده و باید اولویت برنامه‌ها پایان بخشی و جمع بندی مناسب و موثر کار‌های عمرانی باشد.

مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد:

سامانه جامع استانداردهای لازم را دارد

مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، گفت: سامانه جامع از توان تخصصی مجموعه دانشگاه رازی انتخاب شده است که مطابق با استانداردهای لازم و قابل دفاع و تحسین است و در انتخابات جامع تخصصی وزارت علوم، انجمنهای علمی، کانون های تخصصی مجموعه بنیاد و چند زیر مجموعه دیگر را سامان می دهد.