کرمانشاه

یک منزل مسکونی که در میدان مرکزی کرمانشاه به کارگاه ساخت کتیبه های پلاستیکی تبدیل شده بود به علت وجود تینر زیاد در محل، دچار حریق گسترده ای شد که برای خاموش کردن آن 14 خودرو و 40 نیروی آتش نشانی وارد میدان شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی کرمانشاه از آتش سوزی گسترده در کارگاه رنگ آمیزی کتیبه های پلاستیکی در واحد مسکونی کرمانشاه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری عوامل درگیری با ماموران شهرداری کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، پنج نفر از عوامل درگیری با نیروهای اجراییات شهرداری کرمانشاه دستگیر شدند.

به همت پژوهشگر و نویسنده کرمانشاهی؛

کتاب «پسر صیاد» منتشر شد

کتاب «پسر صیاد» نوشته نویسنده کرمانشاهی «رضا موزونی» توسط انتشارات «مدرسه» منتشر شد.

شهردار کرمانشاه با توجه به مناسب نبودن اوضاع اقتصادی کشور و نبود بودجه کافی در شرایط کنونی گفت: شهرداری‌ها هم برای تامین مخارج با مشکل روبرو هستند و تنها راه برون رفت جذب سرمایه گذار است و نباید با کوتاه بینی سرمایه گذاران را پشیمان کنیم.

استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه توفیقات بدست آمده و تایید وزارت راه و شهرسازی برای احداث شهر جدید کرمانشاه، ماحصل چندین سال پیگیری است افزود: این مساله منجر به این شد که کرمانشاه "به عنوان مرکزیت منطقه غرب کشور" دارای یک شهر جدید باشد و ایجاد چنین شهری باعث امید، توسعه و پیشرفت برای مردم کرمانشاه خواهد شد.

رئیس شورای شهر کرمانشاه با عنوان اینکه منشا این اختلافات برخی از اعضا شورای شهر با شهردار هر چیزی که هست در شان مردم کلان شهر کرمانشاه نیست، ادامه داد: آیا شهرداری و شورای شهر توانسته اند آنگونه که شایسته مردم این شهر است به آنان خدمت کنند؟ که اگر از شخص بنده سوال شود جواب خیر است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه گفت: هیات تجاری و اقتصادی استان «حلبچه» عراق روز چهارشنبه این هفته (۸ بهمن) به کرمانشاه می‌آیند و تا روز جمعه (۱۰بهمن) در استان حضور دارند.

از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهرداری کرمانشاه جشنواره قصه‌های شیرین کرمانشاه برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: خواستگار سرخورده ای که پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه اش اقدام به تیراندازی مقابل درب منزل آن‌ها کرده بود دستگیر شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه اعلام کرد:

رهایی جوان محکوم به اعدام با گذشت اولیاء دم از مجازات

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه اعلام کرد: با تلاش کارکنان شعبه‌ی ۴۵ شورا‌های حل اختلاف استان کرمانشاه پرونده یک قتل که ۶ سال پیش در شهرستان کرمانشاه رخ داده بود، با رضایت اولیاء دم به صلح و سازش ختم شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عنوان کرد: سه نفر از نمایندگان اعم از آقایان عزیزی، حیدری و رضایی از طرف مجمع نمایندگان استان به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب شدند.
استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه یک پالایشگاه گازی و اجرای ۲ پروژه عظیم پتروشیمی در مجموع به ارزش ۲ میلیارد دلار در شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین در مرحله نهایی شدن است ادامه داد: با جدیت پیگیر اجرایی شدن این پروژه ها هستیم.