فرماندار قصرشیرین:

۳۵ درصد آرای صندوق‌های انتخابات شورا در قصرشیرین بازشماری شد

در این دوره از انتخابات از مجموع ۱۸ هزار و ۶۰۰ تعرفه رای که به شعبه‌های اخذ رای (شورای شهر) تحویل شد در مجموع برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ۹ هزار و ۵۱۵ برگ رای ماخوذه صحیح و غیرصحیح در صندوق‌ها ریخته شد.
تصویر ۳۵ درصد آرای صندوق‌های انتخابات شورا در قصرشیرین بازشماری شد

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، فرماندار قصرشیرین از بازشماری آرای ۳۵ درصد صندوق‌های انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی این شهر بدنبال اعتراض برخی کاندیداها خبر داد و گفت: پس از بازشماری، هیچ تغییری در نتیجه و ترکیب اعضای اصلی و علی البدل ایجاد نشد.

مرادعلی تاتارفرماندار قصرشیرین روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات شورای شهر قصرشیرین، پنج کاندیدا نسبت به نتیجه انتخابات اعتراض داشتند که در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات اجرایی و بازرسی موضوع اعتراض این افراد مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: مطابق قانون انتخابات، ۳۵ درصد آرای صندوق‌های اخذ رای شورای شهر در قصرشیرین با حضور اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات این شهرستان بازشماری شد ولی این اقدام هیچ‌گونه تغییری در نتایج و اعضای اصلی و علی‌البدل شورای جدید ایجاد نکرد.

تاتار ادامه داد: در این دوره از انتخابات از مجموع ۱۸ هزار و ۶۰۰ تعرفه رای که به شعبه‌های اخذ رای (شورای شهر) تحویل شد در مجموع برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ۹ هزار و ۵۱۵ برگ رای ماخوذه صحیح و غیرصحیح در صندوق‌ها ریخته شد.

وی با بیان اینکه رقابت در این دوره شورای شهر قصرشیرین میان ۲۳ نفر بود، تاکید کرد: از مجموع ۹ هزار و ۵۱۵ تعرفه رای ماخوذه صحیح و غیر صحیح، ۹ هزار و ۳۰۳ رای صحیح و قابل شمارش بود.

فرماندار قصرشیرین گفت: در این دوره از انتخابات روح اله مرادی با ۲ هزار و ۴۸۰ رای، کیوان عزیزی با ۲ هزار و ۳۰۶ رای، فرشید راستین با ۲ هزار و ۱۷۹رای، جواد مهران فر با یک هزار و ۸۵۱ رای، فرزاد قنبری جگرلویی با یک هزار و ۶۵۹ رای به عنوان اعضای اصلی و حمید شادمان با یک هزار و ۴۳۳ رای، اسداله رضایی زاده با یک هزار و ۱۱۹ رای و علی خدا مرادی با یک هزار و ۸۵ رای به عنوان سه عضو علی البدل با رای مردم انتخاب شدند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع:ایرنا

308876