آغاز پذیرش و پرداخت اسناد بیمه اکمل بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه

همزمان با میلاد امام رضا(ع) پذیرش و پرداخت اسناد بیمه اکمل بازنشستگان صندوق کشوری استان کرمانشاه شروع شد.
تصویر آغاز پذیرش و پرداخت اسناد بیمه اکمل بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه

به گزارش سایت خبری پرسون، بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه با ثبت نام در طرح بیمه اکمل می توانند علاوه بر استفاده از خدمات عادی بیمه تکمیلی، از خدماتی همچون ویزیت تمامی پزشکان(عمومی، متخصص، فوق تخصص های پزشکی)، پرداخت هزینه تمام داروها ( شامل خارجی، آزاد، بیمه ای، ویتامین)، لیزیک و لازک، عینک و دندانپزشکی بهره مند گردند.

بازنشستگان می توانند برای ارائه مدارک درمانی خود و دریافت هزینه های بیمه اکمل، به شعبه مرکزی استان کرمانشاه و نمایندگی های سراسر استان مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای پرداخت هزینه های درمان به شرح ذیل می باشد:

1) خدمات ویزیت:

گواهی پزشک(رسید دریافت هزینه) ممهور به مهر پزشک، دارای تاریخ صحیح انجام خدمت و مبلغ دریافتی در پشت برگه دفترچه و در صورت نسخه الکترونیک در سربرگ مطب پزشک.

2) خدمات دارو:

نسخه تجویز دارو به همراه مهر پزشک و فاکتور رسمی داروخانه ممهور به مهر داروخانه (در خصوص داروهای مکمل، صرفا توسط پزشک متخصص مرتبط باید تجویز شود)

3)دندانپزشکی:

گواهی انجام خدمت ممهور به مهر پزشک، گرافی قبل و بعد از انجام خدمت

4)خدمات بستری، سرپایی، عینک و سایر موارد هزینه های تشخیصی درمانی:

همانند قرارداد فعلی بیمه تکمیلی

بازنشستگان محترم می توانند برای ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه اکمل تا تاریخ 1400/04/20 به واحد بیمه گری شعبه استان کرمانشاه شرکت آتیه سازان حافظ مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام، تحت هیچ شرایطی قائل تمدید نمی باشد.

308647