فرماندارکرمانشاه:

حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار، عزت و سربلندی نظام خواهد شد

مشارکت گسترده در انتخابات پشتوانه رئیس‌جمهور منتخب در عرصه داخلی و خارجی می‌شود و با توان بیشتری می تواند مشکلات کشور را مرتفع کند.
تصویر حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار، عزت و سربلندی نظام خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، فضل‌الله رنجبرفرماندارکرمانشاه امروز(28 خرداد) گفت: انتخابات را مظهر وحدت، انسجام ملی و تبلور عینی مردم سالاری دینی در کشور عنوان کرد و افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار، عزت و سربلندی نظام خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات مقدمه‌ای برای حل مشکلات معیشتی آنان در آینده خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: امروز نیز همچون گذشته شاهد حضور گسترده هموطنانمان در پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: مشارکت گسترده در انتخابات پشتوانه رئیس‌جمهور منتخب در عرصه داخلی و خارجی می‌شود و با توان بیشتری می تواند مشکلات کشور را مرتفع کند.

وی در ادامه با اشاره به تمام الکترونیکی بودن انتخابات این دوره شورای شهر کرمانشاه، گفت: انتخابات تمام الکترونیکی در عین حال که موجب ارتقای سلامت انتخابات می‌شود، سبب تسریع در اعلام نتیجه انتخابات خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه ۲۰۶۲ صندوق الکترونیکی برای برگزاری انتخابات به فرمانداری کرمانشاه تحویل شده، گفت: در هر شعبه بین دو تا چهار صندوق مستقر شده، با این حال صندوق های پلاستیکی هم برای استفاده در شرایط اضطراری در اختیار شعب اخذ رای قرار داده شده است.

رنجبر تعداد شعب اخذ رای شهرستان را ۷۲۱ شعبه اعلام کرد و گفت: در مجموع ۱۵ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه عهده دار برگزاری انتخابات شده اند.

منبع: ایرنا

306481