رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه:

حرکت به سمت تحولی عظیم برج فناوری فردا افتتاح می‌شود

با افتتاح این برج بیش از سه برابر ظرفیت ازحیت اختصاص فضاهای خالی برای استقرار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان فراهم خواهد شد.
تصویر حرکت به سمت تحولی عظیم برج فناوری فردا افتتاح می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: فردا در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهوری برج فناوری استان افتتاح می‌شود.

سیامک آزادی رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، از افتتاح برج فناوری استان کرمانشاه که متعلق به پارک علم و فناوری کرمانشاه است خبر داد و اظهار داشت: فردا در ارتباط ویدئوکنفرانسی با ریاست جمهوری برج فناوری استان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: با افتتاح این برج بیش از سه برابر ظرفیت ازحیت اختصاص فضاهای خالی برای استقرار واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان فراهم خواهد شد و با استقرار این واحدها می‌توانیم اجزای فناوری و نوآوری استان را کنار یکدیگر داشته باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: برج در ۱۶ طبقه طراحی و اجرا شده و امکان استقرار ۱۱۰ واحد فناور را دارد که در کنار استقرار واحدهای فناور مراکز نوآوری، شتاب دهنده‌ها، کارگزاران ارائه خدمات تخصصی، دفاتر انتقال فناوری دانشگاه‌ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع بزرگ و تمامی اجزای در کنار هم بوده و یک هم‌افزایی بسیار مناسب برای توسعه فناوری در استان ایجاد می‌شود.

وی در توضیح چگونگی واگذاری فضاهای این برج، گفت: افرادی صاحب ایده فناورانه درخواست خود را به مجموعه پارک علم و فناوری منتقل کرده و در صورتی که مورد پذیرش قرار گیرد تحت حمایت پارک قرار می‌گیرند و می‌توانند برای استقرار در برج اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر مکان از همه حمایت‌هایی که نیاز است به آن سطح تولید مناسب و ارائه محصول استاندار به بازار برسانندو ایده خود را تجاری کنند، برخوردار خواهند شد.

وی گفت: این حمایت‌ها در کنار اختصاص فضای کاری، ارائه تسهیلات ارزان قیمت، ارائه خدمات اعتباری بلاعوض، خدمات مشاوره تخصصی و تمامی خدماتی در طی این مسیر به آن نیاز دارند، ارائه خواهد شد.

منبع: فارس

308903