انتخابات 1400 دراستان کرمانشاه؛

قصر شیرینی ها به پای صندوق های رای رفتند

مرزداران همیشه با صلابت قصرشیرین همچنین عمل به تکلیف و واجب دینی، شرعی و عقلی و اخلاقی و تعهد خود را نسبت به آینده کشور و شهر و دیار خود از دیگر دلایل حضورشان در انتخابات امروز اعلام کردند.
تصویر قصر شیرینی ها به پای صندوق های رای رفتند

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، جمعی از مرزنشینان شهرستان قصرشیرین در نخستین ساعات شروع رای‌گیری با حضور در شعبه‌های مختلف اخذ رای صیانت از امنیت و پایداری و صلابت کشور را دلیل آمدنشان و شرکت در این واجب عقلی و شرعی بیان کردند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غربی‌ترین نقطه ایران اسلامی از ساعت هفت صبح امروز همزمان با دیگر نقاط کشور سراز پا نمی شناسد تا شاهد حضور فرزندان مرزدارش برای دفاع از این سرزمین و امنیت موجود در انتخابات سرنوشت ساز امروز جمعه ۲۸ خرداد باشد.

حضور مردم مرزنشین قصرشیرین با وجود گرمای هوا و با استفاده از ماسک از نخستین ساعات شروع فرآیند رای گیری سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا وفاداری و عشق این مرزداران همیشه با صلابت را در دفاع از این آب و خاک نشان می دهد.

حضور رای دهندگان از تمامی گروه های سنی و با پوشش های محلی حماسه دوباره این قهرمانان روزهای جبهه و جنگ را اینک در جبهه انتخابات و جهاد دوباره آ ن ها در سنگر تعیین سرنوشت سیاسی آن ها می رساند.

در صحبتی که افرادی که در نخستین ساعت رای گیری در شعبه های اخذ رای حضور یافته بودند دلیل شرکتشان را در انتخابات این عرصه تعیین سرنوشت جویا شدم همه اعلام می کردند که به عشق رهبر و دفاع از امنیت موجود و همچنین دخالت در سرنوشت آینده خود آمده ایم.

مرزداران همیشه با صلابت قصرشیرین همچنین عمل به تکلیف و واجب دینی، شرعی و عقلی و اخلاقی و تعهد خود را نسبت به آینده کشور و شهر و دیار خود از دیگر دلایل حضورشان در انتخابات امروز اعلام کردند.

پیر و جوان، کودک و بزرگ، همه یک هدف و یک صدا آمده اند تا شاهد تقویت اقتدار و عظمت بیش از پیش کشور و روسیاهی و یاس دشمنان و بدخواهان نظام باشند.

امروز سی و نهمین انتخاباتی است که مردم در آن حضور دارند و این دومین انتخابات پس از گام دوم انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و مردم به طور یقین در پایان امروز کارنامه قبولی خود را جشن خواهند گرفت و روسپید و شادمان خواهند بود که آینده خود و فرزندانشان را جدی گرفته اند.

مشارکت تعدادی رای اولی در نخستین ساعات رای گیری نیز خود حکایت از بلوغ سیاسی جوانان این کشور را دارد که آن ها سربازان همیشه وفادار نظام و ولایت و رهبری هستند که در اقتدا به رهبرشان آمده اند تا خود را به عنوان یک جوان ثابت کنند.

اعضای شعب اخذ رای نیز یک ساعت قبل از شروع فرایند رای گیری در شعب حضور دارند تا امروز را با انرژی و تلاشی خستگی ناپذیر رای مرزنشینان را ثبت کنند و حماسه ی حضور حضور زنان، رای اولی ها، مردان، سالخوردگان، بیماران به قبولی های پیشین مردم این منطقه اضافه کنند.

پیرمردی با ۸۰ سال سن با حضور در شعبه شهرداری اخذ رای قصرشیرین گفت: برای امنیت کشور و بزرگی ایران آمده ام رای بدهم تا خودم را به کشورم و رهبرم ثابت کنم.

«علی سلیمی» افزود: تمامی مناظره ها را نگاه کرده ام و دیروز هم پای سخنان رهبرم نشسته ام و امروز ساعت هفت و نیم صبح آمدم تا فرمان رهبرم را اجرا کنم و همچنین دلیل دیگرم اینکه آبادانی شهرم برایم مهم است آماده ام تا قصرشیرینم بار دیگر شیرین تر از گذشته باشد.

«محمد محمدی» یکی از رای اولی های قصرشیرینی که در شعبه قصر جدید رای خود را به صندوق انداخت نیز گفت: من با شناخت آمده ام و به دیگر جوانان و رای اولی های دیگر همین جا اعلام می کنم که اگر آینده شغلی و سیاسی و سرنوشتشان برای آن ها اهمیت دارد حتما در همین ساعات شروع فرایند رای گیری در شعب اخذ رای حضور یابند.

او ادامه داد: من آمده ام تا به دشمن اعلام کنم که ما پیرو راه شهدای بزرگی هستیم که برای دفاع از این سرزمین جانفشانی ها زیادی کرده اند و اکنون نیز راهشان را جوانانی مثل ما ادامه می دهند.

«نسرین مرادی» خانم خانه داری که با حضور در شعبه تامین اجتماعی رای خود را به صندوق انداخت گفت: من فرزند کوچک دارم و با توجه به گرمای قصرشیرین همین نخستین ساعت رای گیری را مناسب دیدم تا با حضور در انتخابات ثابت کنم که به عنوان یک زن ایرانی و مرزدار برای حفظ امنیت کشور و تامین آینده ی فرزندانم و سرنوشت آن ها آمده ام.

وی به دیگر خانم های قصرشیرینی و بانوان سرزمین ایران اسلامی نیز توصیه کرد که حتما امروز و انتخابات را برای حفظ سرنوشت خود فرزندان و همسرانشان جدی بگیرند و با حضور در صندوق های رای ثابت کنند که ما زنان همیشه برای دفاع از سرزمین و نظام اسلامی ایستاده ایم و هستیم.

«سودابه امیری» دیگر شهروند قصرشیرینی نیز که فرزند شیرخوارش را به بغل دارد، اظهار داشت: من امروز با فرزند شیرخوارم آمدم تا ثابت کنم که قصرشیرین همیشه زنده است و جمهوری اسلامی همیشه جاودان است و ما زنان و مردان و فرزندان مرزنشین این سرزمین حاضریم تا پای جان از حیثیت کشورمان دفاع کنیم.

او گفت: هرکس دل در گرو آبادانی شهر و دیار و سرزمین و کشورش دارد امروز بیاید خودی نشان بدهد و با راییی که در صندوق خواهد انداخت ثابت می کند که دلش برای پیشرفت این کشور می تپد.

همچنین مشاهدات خبرنگاران از شهرستان های گیلانغرب و سرپل ذهاب نیز نشان از شور و شوق و عشق مردم برای حضور در پای صندوق های رای دارد.

مردم شهرستان های همجوار نیز از نخستین شاعات شروع رای گیری با حضور خود در انتخابات آمده اند تا عشق و وفادارای خود را به آرمان های والای امام، رهبری و نظام اسلامی و شهدای بزرگ کشورمان نشان دادند.

شمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

306480