ایجاد 1400 شغل در شهربابک کرمان

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت رویه و هماهنگی موجود بین مسئولان این شهرستان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه شهر گفت: بالغ بر هزار و ۴۰۰ شغل از خرداد سال گذشته تاکنون در این شهرستان ایجاد شده است.
تصویر ایجاد 1400 شغل در شهربابک کرمان

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، مصطفی رضاحسینی روز چهارشنبه و در نشست شورای اداری شهرستان شهربابک افزود: مسئولان شهرستان شهربابک به عنوان یک تیم منسجم با هدف اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای توجه به اقتصاد و بهیود معیشت مردم، فعالیت های خود را با برنامه ریزی مشخص و مدون پیش می برند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به اقتصاد بدون نفت و جایگزینی معادن به جای نفت در رونق اقتصادی کشور اظهار داشت: در شهرستان شهربابک به عنوان بهشت معادن استان کرمان و با وجود پتانسیل مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری می توان با فراهم کردن زیرساخت های مناسب، بهره برداری حداکثری را در زمان مناسب شاهد باشیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلی ترین اولویت مسئولان این شهرستان، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت است که و در ۶ ماهه اول نخست سال جاری نیز ۷۰۰ شغل دیگر توسط شرکت ملی مس ایجاد خواهد شد.

مصطفی رضاحسینی خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف و اجرای برنامه ها نیازمند صبر و حمایت مردم و تحمل مسئولان در برابر کارشکنی ها و حواشی سیاسی و نادیده گرفتن شایعات است.

فرماندار شهربابک نیز ضمن تاکید بر وجود وحدت و همدلی بین همه ارکان مختلف و ادارات این شهرستان در راستای انجام برنامه های اقتصادی و اشتغالزایی بیان داشت: هرگونه سهل انگاری و کارشکنی به عنوان ظلم به تمام مردم شهرستان، غیرقابل بخشش است و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

قاسم شمسی با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی در کنار حوزه اقتصاد شهرستان شهربابک، از برنامه ها و اعتبارات مناسب برای رفع معضلات اجتماعی و ارتقا فرهنگ شهرستان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات روز شهرستان از قبیل کمبود آب و برق، مشکلات دامداران در تهیه خوراک دام و مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: برنامه ریزی های لازم و رایزنی های متعدد برای رفع این مسائل انجام شده است.

شمسی در پایان ضمن تقدیر از مسئولان، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال مس شهربابک تصریح کرد: صعود این تیم به دسته یک، موفقیت بزرگ و ارزنده ای است و مطمئنا مسئولان این شهرستان ارزش این کار بزرگ و پیروزی ارزشمند را می دانند و در راستای تائید صلاحیت میزبانی شهربابک در مسابقات لیگ در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع است.

منبع:ایرنا

322068