کرمان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: بیشترین موارد مراجعه بیماران سرپایی در طول دوران کرونایی در روز گذشته بوده و این موضوع زنگ خطر بسیار جدی برای وضعیت شهرستان است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: بر اساس آخرین نقشه ها و الگوهای هواشناسی، بارش ها در اغلب نقاط استان به صورت رگباری تا روز سه‌شنبه این هفته ادامه دارد.
فرماندار بافت با اشاره به سیل عصر روز گذشته منطقه کیسکان این شهرستان گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده پیش‌بینی می‌شود پنج نفر در جریان عبور سیل مفقود شده باشند که از این تعداد پیکر بی جان ۲ نفر صبح امروز پیدا شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان می‌گوید: علت نزاع خیابانی چند دختر در بلوار حمزه شهر کرمان طی چند شب گذشته «شیطنتی کوچک در رانندگی» بود.
استان کرمان در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا در تهران حضور فعالی داشت و متولیان سعی کردند ظرفیت های تولید و قابل سرمایه گذاری را به مخاطبان این نمایشگاه معرفی کنند.
دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار فراخوانی اعلام کرد: چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از ۲۹ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰، به صورت غیررقابتی در شهر کرمان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کرمان از ایجاد ۶۷۰ فرصت شغلی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: بیش از ۶۷ درصد این مشاغل در مناطق محروم استان ایجادشده است.