کرمان

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به اینکه تمام رانندگان تاکسی و مسافران ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا هستند اعلام کرد: شهروندان، موارد رعایت نکردن پروتکل‌ها در ناوگان حمل‌ونقل عمومی را گزارش دهند.
فرماندار رفسنجان یکی از آسیب‌های زیر پوست این شهرستان را اعتیاد بانوان برشمرد و با اشاره به عدم پشتوانه مالی آنان از راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان خبر داد.
پروژه مجتمع اداری شهرستان ارزوئیه در آخرین روز هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، جمعی از مدیران کل، فرماندار و مقامات شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
معاون دانشگاه علوم پزشکی:

کمبود داروی کرونایی در رفسنجان نداریم

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از موجود بودن داروهایی مثل رمدسیویر و فاویپیراویر که از آنها برای کمک به درمان بیماران کرونایی استفاده می‌شود به اندازه کافی در این مجموعه خبر داد.
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از نظارت ۱۰ کارشناس، ۲۴ ناظر و ۹۰ بهورز در مراکز بهداشتی شهری و روستایی این شهرستان بر فرایند برداشت محصول پسته در رفسنجان خبر داد.
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با بیان اینکه ۵۵۰ دانشجوی بی‌بضاعت در این دانشگاه شناسایی شده‌اند از در دستور کار قرار گرفتن کمک های مختلف معیشتی، تحصیلی، تامین جهیزیه و تسهیلات خوداشتغالی به برخی از این دانشجویان از طریق مرکز نیکوکاری نهال خبر داد.
مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعلام کرد: سه عضو بیمار مرگ مغزی به نام "لاله جعفریان" به سه بیمار نیازمند عضو اهدا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری سه متهم سابقه دار و کشف یک تن سیم برق مسروقه از یک کارگاه ضایعاتی در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ این فرماندهی خبر داد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کرمان صندوق ضمانت وام مشاغل خانگی ندارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان اعلام کرد: هیچ صندوق ضمانت وامی برای مشاغل خانگی در کرمان وجود ندارد. وی افزود: در سال ۹۸ این موضوع بررسی شد اما با عوض شدن مسئولان پی گیری نشد.
فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان از واژگونی پژو پارس در بخش ساردوئیه جیرفت خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر مجروح شد.
فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از دستگیری فردی که با اقدامات شرارت‌آمیز، قدرت‌نمایی با سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت موجب ناامنی در این شهرستان شده بود، خبر داد.
رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از ممنوعیت 2 هفته‌ای خروج تمامی خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی های غیربومی به شهرهای دیگر به منظور پیشگیری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان خبر داد.
استاندار کرمان از پیش بیینی ایجاد 12 هزار شغل در کرمان با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانک رسالت خبر داد.
بخشی از شهر کرمان از صبح شنبه درگیر قطع ارتباط اینترنتی روی خطوط ثابت بودند و کارشناسان مخابرات علت آن را قطع فیبرنوری اعلام می‌کنند.