کرمان

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت رویه و هماهنگی موجود بین مسئولان این شهرستان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه شهر گفت: بالغ بر هزار و ۴۰۰ شغل از خرداد سال گذشته تاکنون در این شهرستان ایجاد شده است.
سرزمینی در دل کویر که همچون نخل‌های استوارش از روزگار و غرش زمین نلرزید و همچنان استوار و ستاره‌وار جهان را روشن می‌کند.
سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان کهنوج در جنوب کرمان علت ورود یک قلاده پلنگ به محدوده زندگی انسان‌ها که روز گذشته سبب حمله آن به یک دامدار و مصدومیت وی شد را تلاش برای تهیه غذا عنوان کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، رودبارجنوب، قلعه‌گنج، فاریاب و منوجان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز منطقه جنوب کرمان از طریق رایزنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
استاندار کرمان گفت: عواملی چون ارتقا سطح آگاهی عمومی، ترویج مصرف کالای داخلی، نه گفتن به کالای قاچاق توسط مصرف کننده در تولید و توزیع کالا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز امری ضروری است.
معاون میراث‌فرهنگی کرمان؛

برج تاریخی بهرامجرد بردسیر مرمت می‌شود

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از آغاز مرمت برج تاریخی روستای بهرامجرد خبر داد.

عاون میراث‌ فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از آغاز مرمت موضعی کاشی‌کاری گنبد مشتاقیه کرمان طی روزهای اخیر خبر داد.
یک زن مقابل ساختمان شورای حل اختلاف شهرستان جیرفت هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به بیمارستان انتقال یافت؛ حاضران، فرد شلیک کننده را همسر زن معرفی کردند که با وی اختلاف خانوادگی داشته است.
سرپرست اداره‌کل غله و خدما ت بازرگانی کرمان گفت: در سال جاری تاکنون حدود ۹۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان خریداری شده است.
سرپرست پلیس راهور استان کرمان با اشاره به اجرای طرح ترخیص فوق العاده خودروهای توقیفی از ۱۸ خرداد تا ۲۸ مردادماه سال جاری در این استان گفت: سه هزار و ۸۸۰ خودرو در پارکینگ‌های کرمان توقیف است و تمام این خودروها شرایط ترخیص را دارند.