معاون امور اقتصادی استاندار کردستان:

مرز «باشماق» ثمرات اقتصادی بسیاری برای کردستان و کشور دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: اهمیت مرز باشماق برای همه ما مبرهن و مشخص است، لذا هرگونه توسعه این پایانه مرزی می تواند ثمرات اقتصادی بسیار هم برای کردستان و هم برای کشور داشته باشد.

به گزارش سایت خبری پرسون ازکردستان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات پایانه مرزی باشماق با حضور مدیرکل دفتر ترانزیت حمل و نقل راهداری کشور، مدیرکل امور تجاری سازی و تشکل های وزارت راه و شهرسازی و نیز مشاور رئیس سازمان توسعه و تجارت کشور امروز در استانداری کردستان برگزار شد.

در این جلسه، خالد جعفری؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: کارهای بسیاری در مرز باشماق باید انجام پذیریت، همچنین فعالین در این بازارچه باید مورد حمایت بخش دولتی قرار بگیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان افزود: اهمیت مرز باشماق برای همه ما مبرهن و مشخص است، لذا هرگونه توسعه این پایانه مرزی می تواند ثمرات اقتصادی بسیار هم برای کردستان و هم برای کشور داشته باشد.

خالدی با اشاره به جایگاه اشتغال زایی مرز باشماق، تاکید کرد: باید زیرساخت های استاندارد و به روز را در مرز باشماق ایجاد کنیم تا تعامل و مبادلات ما با اقلیم کردستان عراق به ویژه استان سلیمانیه بهتر و بیشتر شود.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

220950