رئیس مرکز بهداشت شهرستان قروه اعلام کرد:

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی در قروه

مسعود معتمدی، رئیس مرکز بهداشت قروه از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی رانندگان تاکسی در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، مسعود معتمدی، رئیس مرکز بهداشت قروه امروز در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان قروه اظهار داشت: متاسفانه علیرغم هشدارهای مسوولان بهداشتی و درمانی، همچنان مردم و اصناف این شهرستان نسبت به بیماری کرونا بی تفاوت هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قروه ادامه داد: در این میان رانندگان تاکسی همه پروتکل های اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نمی کنند که این خود زمینه ساز شیوع بیشتر این بیماری در سطح شهرستان می شود.

معتمدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: برخی از رانندگان تاکسی در قروه با وجود هشدارها و دستورالعمل های جدید بازهم در پشت وسیله نقلیه خود 3 مسافر را سوار می کنند و بعضا دیده می شود که نه مسافر و نه راننده تاکسی هیچکدام از ماسک استفاده نمی کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قروه در ادامه تاکید کرد: با این وجود از انجمن های مردم نهاد شهرستان قروه که در بحث کمک و اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا با ما همراهی و همکاری داشته اند، تقدیر می کنیم.

این مقام درمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی از ادارات هم نسبت به رعایت دستورات بهداشتی سهل انگاری می کنند، لذا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست می کنیم که در این زمینه اطلاع رسانی لازم را داشته باشد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان قروه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر این رویه بی تفاوتی نسبت به کرونا در قروه همچنان ادامه داشته باشد، بی شک ظرفیت بیمارستان شهرستان تکمیل می شود و در بحث اکسیژن نیز با مشکل جدی روبرو خواهیم شد.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

220873