در یکی از روستاهای سروآباد کردستان؛

شلیک اشتباهی پلیس؛ جان مرد روستایی را گرفت

تیراندازی پلیس به سوی یک خودروی متواری، که به ایست پلیس توجه نکرد، به یکی از اهالی «هورامان» در شهرستان سروآباد که پیاده در حال گذر از آن مسیر بود، برخورد و باعث کشته شدن او شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با تایید این حادثه به خبرنگاران گفت: شامگاه دیروز ماموران پاسگاه اورامان شهرستان سروآباد به یک دستگاه خودروی تویوتا لندرکروز مظنون و دستور ایست می دهند ولی راننده به ایست ماموران توجهی نکرده و با سرعت از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی تاکید کرد: ماموران به سمت خودرو مورد نظر با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی می کنند که یکی از تیرها به رینگ خودرو برخورد و سپس کمانه کرده و به یک نفر از اهالی روستا که در حال عبور از آن محل بوده برخورد می کند وی فرو روستایی زخمی می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان ادامه داد: متاسفانه فرد روستایی با توجه تلاش پزشکان در بیمارستان بر اثر شدت جراحت گلوله جان خود را از دست داد.

سرهنگ حیدریان در پایان سخنان خود تصریح کرد: این حادثه ای دردناک برای همه ما و شهروندان سروآبادی است و بی شک علت اصلی این حادثه تاسف بار در دست بررسی خواهد بود.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

220896