استاندار کردستان:

قطع زنجیره کرونا تنها با همراهی و تعامل کامل جامعه امکان پذیر است

استاندار کردستان گفت: در حال حاضر کرونا زندگی همه ما را به نوعی تحت تاثیر خود قرار داده است و قطع این زنجیره تنها با همراهی و تعامل کامل جامعه امکان پذیر است.

به گزارش سایت خبری پرسون، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور وزرای کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: در حال حاضر کرونا زندگی همه ما را به نوعی تحت تاثیر خود قرار داده است و قطع این زنجیره تنها با همراهی و تعامل کامل جامعه امکان پذیر است.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: دستورالعمل هایی که توسط مسوولان وزارت بهداشت و... گرفته می شود بی شک به سود جامعه و مردم است، لذا همه باید در رعایت این پروتکل ها نهایت دقت را داشته باشیم.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق دستورالعملی که دیروز ابلاغ گردید از شنبه هفته آینده محدودیت های شدید کرونایی در سطح کشور اعمال می شود، لذا از مردم می خواهیم که دراین زمینه مشارکت فعالی داشته باشند.

استاندار کردستان اظهار داشت: امیدواریم با جدیت بیشتر و با اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد کاهش شیوع کرونا در استان و کشور باشیم.

مدیر ارشد استان کردستان عنوان کرد: در اینجا جای دارد از خدمات دانشگاه علوم پزشکی کردستان و... تقدیر داشته باشیم.

در ادامه این جلسه، محمدابراهیم زارعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان نیز در سخنانی بیان کرد: به فرمانداران سطح استان کردستان اختیار داده شده تا با توجه به وضعیت هر شهرستان، نسبت به اعمال و اجرای محدودیت‌ها اقدام نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: در این ماهها کادر درمان و پزشکی در کشور و استان کردستان با تمام توان خود در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی است، لذا همه ما باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی این عزیزان را یاری کنیم.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

220703