نماینده ولی فقیه در کردستان:

جامعه هرگز نمی تواند عدم صداقت و رانت خواری و فساد را قبول کند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جامعه ما می تواند مشکلات اقتصادی و... را تحمل کند و این را ثابت نموده است ولی هرگز نمی تواند عدم صداقت و رانت خواری و فساد را قبول کند، لذا شایسته است که با این موارد برخوردی قاطعانه صورت گیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره اظهار داشت: هرچقدر به نخبگان جامعه توجه داشته باشیم، بازهم کم است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نخبگان و چهره های علمی برای آینده کشور برنامه ها و طرح های بسیار خوبی دارند، لذا حفاظت از این عزیزان باید از اولویت همه ما باشد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: خدمت بی منت به مردم و جامعه اسلامی مهمترین وظیفه مسوولان است و باید این مهم را نصب العین خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در ادامه افزود: همچنین مسئولان و مدیران در بحث خدمت رسانی به جامعه باید کار خود را بدون منت انجام دهند و در شنیدن سخنان مردم سعه صدر داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

بازدید نماینده ولی فقیه در استان کردستان از مدرسه سفیران هدایت بیجار

حضور روحانیون و طلاب کردستانی در بیمارستان «توحید » برای کمک به بیماران کرونایی


نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مردم در این روزها با مشکلاتی همانند کرونا، تورم، بیکاری و.... مواجه هستند، لذا شایسته است که مسئولان و مدیران با گشاده رویی و رفتار نیک خود بخشی از این بار روانی جامعه را بکاهند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: همچنین مسئولان و مدیران باید مساله محور حرکت کنند و فکر و ذهن خود را بر حل مشکلات مردم متمرکز کرده تا کارها به درستی پیش برود

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: خوشرویی از صفات و نیز از سفارشات اولیا و اهل بیت (ع) است، بنابراین باید مدیران این امر را همیشه مورد توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جامعه ما می تواند مشکلات اقتصادی و... را تحمل کند و این را ثابت نموده است ولی هرگز نمی تواند عدم صداقت و رانت خواری و فساد را قبول کند، لذا شایسته است که با این موارد برخوردی قاطعانه صورت گیرد.

آیین مهر ـ استان کردستان

223469