استاندار کردستان خبر داد:

افتتاح«پیاده راه» فردوسی در سنندج/ اعتبار صد میلیاردی برای اجرای طرح

استاندار کردستان گفت: در روزهای آینده پیاده راه فردوسی سنندج افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز در جلسه بررسی وضعیت پیاده راه فردوسی و ساماندهی این خیابان در شهر سنندج اظهار داشت: وضعیت خیابان فردوسی شهر سنندج به سبب شلوغی و حضور دستفروشان همواره مورد شکایت عموم شهروندان بود بنابراین باید در این باره چاره اندیشی شود.

استاندار کردستان بیان داشت: در روزهای آینده پیاده راه فردوسی سنندج افتتاح و به بهره برداری می رسد

وی با اشاره به اینکه برای تبدیل خیابان فردوسی به پیاده راه، اعتباری در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، عنوان کرد: انجام این طرح برای ساماندهی وضعیت این نقطه شلوغ از شهر و نیز آسایش بیشتر شهروندان صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید:

جریمه 1329 خودرو در کردستان/ جلوگیری از ورود و خروج 1862 خودرو به شهرهای استان

وجود 49 هزار معلول در کردستان/ ادارات با سازمان بهزیستی همکاری نمی کنند


مرادنیا افزود: با اجرایی شدن این طرح، دست فروشان نمی توانند در این خیابان حضور پیدا کنند زیرا متاسفانه عده ای به واسطه حضور چندین ساله در این خیابان احساس مالکیت پیدا کرده اند!

مدیر ارشد استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: دولت و دیگر سازمانهای متولی با معیشت دستفروشان واقعی مشکلی نداشته و ندارند بنابراین شهرداری 4 مکان را در آن حوالی برای حضور دستفروشان در نظر گرفته است.

استاندار کردستان گفت: دستفروشان با هماهنگی شهرداری سنندج و نیز رعایت ضوابط می توانند شبانه در آن خیابان حضور پیدا کنند.

مرادنیا در پایان سخنان خود از مردم درخواست کرد که برای ساماندهی خیابان فردسی سنندج همکاری و تعامل لازم را با شهرداری و دیگر سازمان ها و ادارات متولی داشته باشند.

آیین مهر ـ استان کردستان

223765