کردستان

یادداشت/ کمترین میوه این رویکرد ناسالم و آلوده تقریبا پس از گسترش گستره شبکه های اجتماعی  به دست آمد که اکنون و در نهایت تاثر در میان رسانه ها آنچه از استانمان در افکار عمومی بازنمایی می شود، چهره ای به دور از عقلانیت شرافت و منطق است.

نماینده ولی فقیه در کردستان:

کشور ما نیاز به ثبات و آرامش دارد

نماینده ولی فقیه در کردستان: ضمن انتقاداتی که هست کشور ما نیاز به ثبات و آرامش دارد باید سعی کنیم که امید و خودباوری ها را در سطح جامعه زنده کنیم.
گزارش پرسون از واکنش جامعه به سخت گیری های بانکی؛

صندوق های قرض الحسنه خانگی در تقابل با بی قانونی قوانین بانکی

بانک ها به جای اینکه برای جذب بیشتر؛ مشوق هایی به مشتریان و عامه مردم ارائه دهند روز به روز قوانین را سختگیرانه تر می کنند و این امر در دراز مدت به بانک ضربه می زند و بعدا به مشتریان.

یادداشت/ بیژن زنگنه؛ وزیر نفت در پاسخ به انتقادات مبنی بر قیمت‌گذاری صنایع پایین دستی گفته است: قیمت‌ها «دست خداست».
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: لایحه حفظ کرامت زنان و حمایت در برابر خشونت گام مهمی است که با همکاری قوه قضاییه برداشته شده و در مجلس اعلام وصول شده که انتظار می‌رود نمایندگان با سرعت و دقت بالا آن را تصویب نمایند.

حجت الاسلام علی فدایی گفت: شهر سریش آباد قبل و بعد از انقلاب اسلامی بیش از 133 شهید را تقدیم این نظام اسلامی کرده است که نشان از روحیه انقلابی مردم این دیدار دارد.
یادداشت/ در این هیاهوی خبری برخی بانک ها و دستگاههای دیگر در سکوت خبری و آرام مصوباتی را برای کارکنان خود طراحی کرده به تصویب می رسانند که « یک میلیون پانصد هزار تومان عیدی در برابر آن به هیچ انگاشته می شود.

یادداشت/ مالی صریحا اعلام کرده است که آمریکا به برجام بازخواهد گشت و همین اعلان کافی بود تا مسئولان عبری و عربی به شدت به تکاپو افتند تا مانع از دستیابی ایران به منابع مالی بلوکه شده اش شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اکنون سلفیون، داعشیون و... با موج دیگری آمده اند و انحراف و فساد عقیده را ترویج می دهند اما مطمئن باشید بعد از فروکش کردن داعش و سلفیون چیز دیگری درمی آید و دشمن این مهم را یاد گرفته است.

با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه کردستان همایش رهروان مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور طلاب خواهر اهل تشیع و اهل سنت در مرکز بزرگ اسلامی این شهر برگزار گردید.
مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امام (ره) با آن بینش الهی خویش دین را وارد عرصه اجتماع کرد و ظرفیت دین را شکوفا نمودند و از سوی دیگر در مقابل منافع نظام سلطه ایستادند.

عصر جدید واقعاً یک استارت خیلی قوی برای من بود که خیلی از آن‌ها تشکر می‌کنم. بیراهه رفتن تمام هنرمندها یعنی بی‌هدف بودن هنرمند. من بعد از عصر جدید، خیلی فکرم مشغول است و حتی یک مسئولیت بزرگ روی دوشم بود که من کارهایی که خوانده‌ام موضوعات بزرگی بوده و به همین دلیل مردم انتظار ادامه‌ چنین کارها و‌ خواندن از چنین موضوعاتی را از من دارند .
پرونده ویژه پرسون؛ بررسی معضل کار در سنین کم/ بخش ششم

کودکان کار غریبانه زیر تیغ ناعدالتی/ وجود بیش از 300 کودک کار در کردستان

در کردستان با توجه به آمارهای غیر رسمی حدود 300 نفر کودکار وجود دارد و شاید بیشتر از اینها باشد و با توجه به حاشیه نشینی در شهر سنندج تعداد آن نیز بیشتر شده و این هشداری است برای مسئولین و مردم می باشد.

نویسنده کتاب «عنوان ایران، تنها قربانی سیاست های آمریکا نیست» در گفت وگو با پرسون:

هدف از نوشتن این کتاب بیان تهدیدات محتمل بر علیه امنیت ملی ایران است

نویسنده کتاب «عنوان ایران، تنها قربانی سیاست های آمریکا نیست» گفت: هدف از نوشتن این کتاب بیان تهدیدات محتمل بر علیه امنیت ملی ایران می باشد.