رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان عنوان کرد:

بازداشت 67 قاچاقچی عمده در کردستان/افزایش 14 درصدی مواد مخدر در استان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: براساس آمار موجود میزان کشفیات مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان کردستان نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد 14 درصدی دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ فرامرکز شاکری؛ رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان امروز در جمع خبرنگاران عنوان داشت: در دوره مشابه امسال شاهد رشد کشفیات مواد مخدر صنعتی و سنتی در استان کردستان بودیم و در این مدت زمان 122 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچان کشف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: به تفکیک می توان گفت که از کشفیات مذکور، 85 درصد آن تریاک و شیره، 8 درصد حشیش، یک درصد هروئین و یک درصد شیشه و مابقی مواد مخدر دیگر می باشند.

سرهنگ شاکری تاکید کرد: این میزان مواد مخدر کشف شده از 3126 قاچاقچی در سطح کردستان کشف و ضبط شده است که 67 نفر از دستگیرشدگان جزو فروشندگان عمده مواد مخدر در این استان می باشند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کردستان گفت: همچنین از فروشندگان مواد مخدر در کردستان 133 دستگاه انواع خودرو و نیز 15 دستگاه موتور سیکلت کشف گردیده شده است.

این مقام انتظامی در پایان سخنان خود تاکید کرد: میزان کل کشفیات مواد مخدر در سطح استان کردستان در 6 ماه نخست سالجاری 855 کیلوگرم می باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

232927