کردستان

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: هر ساله در ایام مهاجرت پرندگان وحشی شاهد مواردی از بیماری آنفولانزای حاد پرندگان هستیم و این پرندگان به نوعی مخزن این بیماری محسوب می شوند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

فرش «بیجار» در مسیر ثبت جهانی/ امکانات لازم برای بافندگان فرش مهیاست

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در حوزه دست فرش بافت شهره تولیدات کردستان به خارج از کشور رسیده است تا جایی که در مسیر ثبت جهانی فرش های «تک پود» سنندج و بیجار هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تزریق 180 دوز واکسن کرونا در سطح این استان خبر داد و گفت: ان شاء الله در روزهای آینده تعداد بیشتری از شهروندان این استان در مقابل کرونا واکسیناسیون خواهند شد.

گزارش پرسون از مدیران بی تفاوت در کردستان؛

مرغ در کردستان دوباره «پر» درآورد/ مدیران منفعل و بازار ملتهب

بازهم افزایش قیمت مرغ در استان کردستان نارضایتی جامعه را به دنبال داشت و هرازچندگاهی نوسان بازار این قلم از کالا در بازار سنندج باعث ایجاد موج های منفی می گردد.

یادداشت/ انصارالله تسلیحات آمریکایی را پیش جهانیان بی اعتبار ساخته و برتری تجهیزاتی ایران بر امکانات پدافندی غربی متعلق به سعودی را علنا به منصه ظهور رسانده است و هر چه بیشتر جنگ طولانی شود زیانش علاوه بر سعودی متوجه وجهه ایالات متحده نیز خواهد شد.

بی تفاوتی مردم کردستان نسبت به کرونا بحران آفرین شد؛

6 شهر کردستان زرد شدند/ افزایش آمار بستری ها در بیمارستان های استان

رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا کردستان از بی تفاوتی برخی از مردم این استان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مقابل کرونا و زرد شدن وضعیت 6 شهر در کردستان خبر داد.

یادداشت/ شوربختانه این مافیای رسانه ای چنگال های خود را در پیکره برخی از ادارات و سازمان ها فرو کرده تا جایی که حتی خودرو های ادارات خود را در اختیار آنان می گذارند.

یادداشت/ پس از اعلام عدم حمایت آمریکا از سعودی در جنگ علیه یمن، ارتش عربستان روحیه خود را به شدت تضعیف شده می بیند و پیش بینی می شود انصارالله نیز حملات خود را در عمق خاک سعودی وسعت بخشد.
درخشش خیره کننده کارگردان کردستانی در جشنواره فجر؛

4 جایزه برای یک فیلم

کارگردان کردستانی فیلم «زالاوا» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با کسب چندین جایزه مختلف برای این استان افتخارآفرینی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: طبق آمارهای موجود بیش از 70  درصد از دانش آموزان ابتدایی کردستان با بازگشایی مجدد مدارس در اول بهمن ماه امسال به صورت حضوری در کلاس های درس حضور پیدا کردند.

وزیر ارشاد دولت دهم گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با شعار خودباوری و اعتماد و اتکا به نفس در برابر ابرقدرتهای جهانی قرار گرفته اند.

یادداشت/ سخنان دیشب سید محمود علوی؛ وزیر اطلاعات بازتاب زیادی در محافل خبری و به خصوص در بین کاربران فضای مجازی داشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: امروز یک محموله از واکسن کرونای روسی وارد سنندج گردید و محموله بعدی نیز 21 روز دیگر به این استان وارد می گردد.

مراسم افتتاح مدرسه «حج» در استان کردستان صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون و طلاب در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی برگزار گردید.