مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق:

محور همبستگی و اتحاد مسلمانان؛ جمهوری اسلامی ایران

مشاور دینی دبیر کل اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران محور همبستگی و اتحاد بین مسلمانان است و پیشنهاد می شود که حکام کشورهای منطقه به محور مقاومت بپیوندند.
تصویر محور همبستگی و اتحاد مسلمانان؛ جمهوری اسلامی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، سید احمد برزنجی روز چهارشنبه در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار کرد: از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت همیشگی از مردم مسلمان منطقه کردستان عراق تشکر ویژه داریم.

وی افزود: امروز منطقه ما مورد هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان مواجه شده است و منطقه خاورمیانه جولانگاه دشمنان قسم خورده مسلمانان شده تا بر منابع خدادادی آنان تکیه بزنند و مسلمانان را در سیطره خود در بیاورند.

برزنجی تصریح کرد: بدون شک نزدیک شدن قلوب مسلمین در منطقه ما بزرگترین سلاح در برابر توطئه‌های صهیونیسم جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

وی افزود: دروغگویی آمریکا و کشورهای غربی برای مردم منطقه ثابت شده است و دیگر آنها جایگاهی در بین افکار عمومی مردم ندارند.

مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق تصریح کرد: بدون شک بر اساس وعده‌های الهی اسلام دین عالم گیر خواهد بود و برای تحقق هرچه زودتر این وعده الهی باید همه ما مسلمانان در کنار همدیگر باشیم و در برابر توطئه‌های دشمنان متحد شویم.

برزنجی افزود: خرسندیم که اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور انسجام و اتحاد امت اسلامی و پرچمدار مقابله با دشمنان اسلام در منطقه ما مطرح بوده و تعاملی گسترده، تاریخی و همیشگی با مردم اقلیم کردستان عراق دارد.

وی اظهار داشت: به حکام کشورهای اسلامی منطقه پیشنهاد می‌شود که به جبهه مقاومت بپیوندند و در برابر دشمنان قسم خورده اسلام با مردم منطقه همراه شوند.

406556