سمنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، وضعیت شهرستان‌های تابعه دانشگاه را بحرانی خواند و از شناسایی 267 بیمار کرونایی در این استان خبر داد.
نمایشگاه سفال گنج از آثار منتخب ۳۰ بانوی هنرمند سفالگر سمنان به صورت مجازی آغاز به کار کرد. این نمایشگاه امروز سه شنبه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در مجتمع فرهنگی هنری کومش گشایش یافت.
مدیرکل هواشناسی استان سمنان از احتمال کاهش نسبی دمای هوای این استان بین چهار تا هشت درجه سانتی‌گراد از امروز چهارشنبه تا پایان هفته و اواسط هفته آینده خبر داد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: مصرف بنزین از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش یافت.
رئیس پلیس‌ راه استان سمنان بابیان اینکه از خروج خودروهای پلاک بومی استان به تهران جلوگیری می‌شود، گفت: به این منظور پلیس در میدان ایوانکی استقرار یافته است.
مدیرکل بهزیستی استان سمنان از وجود حدود 150 پشت‌نوبتی و متقاضی فرزندخواندگی در این استان خبر داد و گفت: عمده این افراد پشت‌نوبتی متقاضی کودکان زیر دو سال هستند.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۸۰ عنوان کتاب با شمارگان ۵۷ هزار و ۵۰۰ نسخه در سه ماه نخست امسال در استان سمنان چاپ و منتشر شد.