احداث تأسیسات گردشگری در سمنان

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: این تأسیسات در مساحتی بیش از 30 هزار مترمربع و با حجم سرمایه‌گذاری چهار هزار و 500 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث می‌شوند.
تصویر احداث تأسیسات گردشگری در سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی قاسم‌زاده، معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 11 مورد موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری شامل سفره‌خانه سنتی، اقامتگاه بوم‌گردی، اقامتگاه سنتی، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی و سرگرمی، محیط و پارک طبیعت‌گردی عشایری در استان سمنان صادر شده است.

وی افزود: با احداث و بهره‌برداری از این تأسیسات گردشگری، زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از 255 نفر در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، مهدی‌شهر، سمنان و آرادان فراهم‌ شده است.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: این تأسیسات در مساحتی بیش از 30 هزار مترمربع و با حجم سرمایه‌گذاری چهار هزار و 500 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث می‌شوند.

قاسم‌زاده با اشاره به‌ضرورت توسعه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای اقامت و ماندگاری گردشگران در استان سمنان خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه صنعت گردشگری در این استان است.

منبع: فارس

572662