سمنان

رئیس بنیاد ایران‌شناسی استان سمنان از در دست چاپ بودن سه کتاب «تاریخ ایلخانان و تیموریان در استان سمنان»، «تاریخ تشیع در استان سمنان» و «زنان کارآفرین استان سمنان» با همکاری این بنیاد خبر داد.
هم‌زمان با هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح بیش از 400 طرح در سمنان

افتتاح یا کلنگ‌زنی ۴٠١ طرح عمرانی و اقتصادی با یکهزار و ۶٩٠ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان‌های مختلف استان به مناسبت هفته دولت،باعث ایجاد بسترهای توسعه در استان و خوشحالی مردم شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان خبر داد؛

دانش نامه دفاع مقدس سمنان در دست تدوین است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از تدوین دانش نامه دفاع مقدس استان خبر داد و افزد: تاکنون ۲۲۰ مقاله در سطح استان برای تکمیل این دانش نامه تدوین شده است.
سرانجام نادر فخری پس از 9 ماه رفت؛

مهدی صمیمیان به سرپرستی فرمانداری سمنان منصوب شد

استاندار سمنان با صدور ابلاغی ، مهدی صمیمیان ، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان را با حفظ پست سازمانی بعنوان ” سرپرست فرمانداری سمنان” منصوب کرد.‌
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به آسیب کرو نا به هنرمندان این استان اعلام کرد: تعطیلی فعالیت‌های هنری سبب شد تا هنرمندان در ارتزاق خود مشکل داشته باشند.
ترویج مهارت‌آموزی و مهار مدرک‌گرایی می‌تواند به اشتغال‌زایی کمک کند کاری که در سمنان نتیجه خوبی داشته است.
فرماندار دامغان گفت: همکاری عموم مردم و جامعه در رعایت حداکثری دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی چیزی است که دامغان برای برون رفت از شرایط حاد کرونایی به آن نیاز دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، وضعیت شهرستان‌های تابعه دانشگاه را بحرانی خواند و از شناسایی 267 بیمار کرونایی در این استان خبر داد.