سمنان

رئیس‌جمهوری اسلامی گفت: استان سمنان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار است و اگر درست برنامه‌ریزی شود این استان می‌تواند وضعیت متفاوتی از امروز داشته باشد.
در راس هیئتی؛

رئیسی وارد سمنان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در راس هیئتی وارد سمنان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت.
رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو کشنده با سانتافه، مرگ سه سرنشین خودروی سانتافه را رقم زد.

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ١٣٢ واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در روستای ریکان شهرستان گرمسار به صورت متمرکز در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد:

بازگشت ۱۰ واحد راکد صنعتی به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از احیا و بازگشت ۱۰ واحد راکد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به مدار تولید خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خبر داد:

آزادسازی ۳۸ هکتار از اراضی راکد شهرک‌های صنعتی استان در نیمه نخست سال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان این‌که بیش از ۳۸ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف و آزاد شده است، اظهار داشت: این میزان زمین با فسخ ۱۰۹ فقره قرارداد راکد سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان آزاد شد.
مدیرکل گمرک استان سمنان از افزایش 40 درصدی صادرات کالا از استان سمنان خبر داد و گفت: کالا‌هایی به ارزش ۱۶۹ میلیون دلار نیمه نخست سال ۱۴۰۰ از استان صادر شد که نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشت.
فرماندار شاهرود خبر داد:

وقوع زلزله در حوالی سمنان

فرماندار شاهرود گفت: زمین لرزه ۳.۸ ریشتری در کلاته روی داده و تیم ارزیاب برای بررسی‌های لازم به منطقه اعزام شده است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان کرد:

لزوم خدمت به مردم با الگوبرداری از شهدا

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر لزوم خدمت به مردم با الگوبرداری از شهدا گفت: خدمت به مردم با الگو برداری از شهدا یک اولویت است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان:

پیشرفت فیزیکی 90 درصدی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مجموعه تا پایان سال تجهیز خواهد شد.
زنان و مردان قالی‌باف گاهی با تاسیس یک کارگاه کوچک آموزش قالی‌بافی، سعی در گسترش این هنر و صنعت دارند که ربابه خوشهنجار یکی از این کارآفرینان موفق سمنانی است.
مدیر بورس منطقه سمنان از معامله ۳۱ میلیون و ۹۸ هزار و ۳۳۵ سهم به ارزش بیش از ۲۶۲ میلیارد و ۸۶۵ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال هفته گذشته در بورس سمنان خبر داد.
استاندار سمنان اعلام کرد: اجازه بهره برداری از معادن بدون تامین آب مورد نیاز به هیچ عنوان داده نمی‌شود و هر نوع توسعه‌ای باید با توجه به منابع آبی منطقه برنامه‌ریزی شود.