مدیرعامل جدید شرکت آبفای استان سمنان از دامغان معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید و سابق شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برگزار شد.
تصویر مدیرعامل جدید شرکت آبفای استان سمنان از دامغان معرفی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از سمنان، در این آیین که با حضور مسئولان استانی و مدیران شرکت آبفای کشور برگزار شد، "منصور کشاورزیان" به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان سمنان معرفی شد و پس از 9 سال مدیریت محمد طاهری در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، یک فرد بومی جایگزین وی در این شرکت مهم و خدمات‌رسان شده است.

کشاورزیان، اهل شهرستان دامغان بوده و ریاست هیئت مدیره و مدیر عاملی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه سرمایه نیروی انسانی از مهم‌ترین منابع موجود در هر سازمان به شمار می‌رود تصریح کرد: فضای کار برای افراد توانمندی که تنها به فکر کار و خدمت باشند در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان فراهم است.

منصور کشاورزیان عنوان کرد: حتی نباید یک نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب برای خدمت به مردم غفلت کند عنوان کرد: آنقدر فضای کار و تلاش و خدمت در شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به وجود خواهیم آورد که کسی احساس مازاد بودن نکرده و همواره فرصت خدمت به مردم برای همه کارکنان این شرکت فراهم باشد.

وی از کم‌آبی به عنوان مشکل دیرینه استان سمنان در بحث آب شرب یاد و بر لزوم برنامه ریزی بیشتر در این زمینه تأکید کرد.

در این آیین از خدمات محمد طاهری مدیرعامل آبفای پیشین استان سمنان، در غیاب وی قدردانی و منصور کشاورزیان به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.

آن گونه که در جلسه امروز بیان شد؛ طاهری به علت بیماری مادر خود و رسیدگی به وی نتوانست در این آیین حضور یابد.

منبع: تسنیم

574318