کشف ۸۶ هزار قلم کالای قاچاق در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در بازرسی یک دستگاه تریلی مشکوک ۸۶ هزار قلم کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شد.
تصویر کشف ۸۶ هزار قلم کالای قاچاق در سمنان

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار جلیل موقوفه ئی اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک تریلی حامل ۸۹ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان نیمه شب گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی مواصلاتی، به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: با توجه به مدارک ناقص ارائه‌شده و اظهارات ضد و نقیض راننده، ظن ماموران به بار خودرو بیشتر شد و در بررسی دقیق‌تر مشخص شد تعداد زیادی کالای قاچاق در پوشش کالاهای مجاز در بار تریلی وجود دارد.

موقوفه‌ئی بیان کرد: در بازرسی از خودرو ۸۶ هزار قلم کالای قاچاق شامل لوازم آشپزخانه، مواد خوراکی، پوشاک، ابزارو ... کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو قصد انتقال محموله را از یکی از استان‌های شرقی به تهران داشت، اظهار کرد: ارزش محموله قاچاق کشف‌شده طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر تداوم و تشدید طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا در برنامه‌ریزی‌های عملیاتی پلیس استان، افزود: راننده خودرو در این عملیات بازداشت و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و پس از تعیین وثیقه روانه زندان شد.

منبع: ایسنا

574261