سمنان در شفافیت و نداشتن پول‌پاشی رتبه دوم را در کشور دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از رتبه دوم استان سمنان در کشور در زمینه راستی‌آزمایی، شفافیت و نداشتن پول‌پاشی خبر داد.
تصویر سمنان در شفافیت و نداشتن پول‌پاشی رتبه دوم را در کشور دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا صادقی امروز (چهارشنبه، ۲۴ آبان ماه) در کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان گفت: باید تمهیدات ویژه‌ای برای افزایش اشتغال به کار فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و اشتغال‌زایی در این بخش در جلسه‌های کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان گرفته شود.

وی با اشاره به اشتغال‌زایی‌های این استان در سال مهار تورم و جهش تولید اظهار کرد: تاکنون ۱۴ درصد اشتغال ایجادشده در استان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یافته است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به تسهیلات اعطایی بانک‌ها برای اشتغال‌زایی در استان گفت: بانک‌های عامل استان در راستای حفظ جایگاه برتر استان در ایجاد اشتغال، همکاری لازم را داشته باشند.

این عضو ارشد کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان از مسؤولان اجرایی استان خواست تا آمار عملکردی دستگاه‌های اجرایی استان را در حوزه اشتغال در سامانه‌های تعیین‌شده به صورت مستمر ثبت کنند.

وی زمینه‌های اشتغال‌زایی در استان را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: استان سمنان در حوزه‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری، پتانسیل زیادی دارند.

منبع: ایسنا

558752