زنجان

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان زنجان اعلام کرد: ۲۱ قلم اشیای تاریخی با قدمت هزاره اول پیش از میلاد در شهرستان‌های زنجان و خدابنده کشف شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: بیمه شدگان در صورت وجود مشکل در پذیرش بدون دفترچه در مراکز درمانی طرف قرارداد این استان با شماره گیری ۱۴۲۰ و ارسال شماره ۲ نام مرکز درمانی را جهت رسیدگی و رفع سریع مشکل اعلام کنند.
مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان عنوان کرد: تمامی هتل­‌ها و مراکز اقامتی استان با رعایت کامل پروتکل­های بهداشتی مهیای پذیرای از گردشگران در نوروز ۱۴۰۰ می شوند.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان، اعلام کرد: در حال حاضر کار جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب که در سطح شهر زنجان پرسه زده و به یک معضل تبدیل شده است از سوی اکیپ‌های زنده گیری شهرداری زنجان، صورت می‌گیرد.
رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا استان زنجان:

تساهل‌های بیجا در تایید صلاحیت‌ها به مصلحت نظام و کشور نیست

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان زنجان با عنوان اینکه سختگیری‌های تنگ نظرانه در تایید صلاحیت‌ها را نمی‌پسندیم گفت: از طرفی هم تساهل و سهل‌گیری‌های بیجا را هم به مصلحت نظام و کشور نمی دانیم.
جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان:

۱۹۳ نفر فوتی در تصادفات زنجان

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از فوت ۱۹۳ نفر در طی ۱۱ماهه امسال در تصادفات استان زنجان خبر داد.
استاندار زنجان خبر داد؛

برخورد با متخلفان بازار سیاه مسکن

استاندار زنجان با اعلام اینکه با ایجاد کنندگان بازار سیاه مسکن در استان به شدت برخورد شده و چنین اجازه ای به کسی داده نمی‌شود، گفت: یکی از مهمترین معضلات کنونی حوزه مسکن بروز چنین مساله ناخوشایندی است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد:

مجازات عاملان ترور شهید فخری ‌زاده

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در خصوص پیگیری پرونده شهید فخری ‌زاده، عنوان کرد: به یقین عاملان و آمران این جنایت مجازات خواهند شد.

مدیرکل پزشکی ‌قانونی استان زنجان از کلنگ زنی و افتتاح ساختمان پزشکی‌ قانونی استان با هزینه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در زمینی به مساحت ۵۴۸۳ مترمربع و زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع پس از گذشت ۱۲ سال خبر داد.
دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور:

جامع‌ترین سند در کشور نقشه مهندسی فرهنگی است

دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور با عنوان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی کشور جامع‌ترین و کامل‌ترین سند در کشور و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بوده است، افزود: این نقشه همه موضوعات را در بر می‌گیرد و شورای فرهنگ عمومی فصول آن را بومی سازی کرده‌ است.

تعداد ۲۳۵ پروژه محرومیت زدایی همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در چهارمین روز از این دهه در زنجان به بهره برداری رسید.

استاندار زنجان با عنوان اینکه انجام تست‌های کرونا را از جمله راه‌های مبارزه با این ویروس است گفت: در این زمینه استان بالاترین تست را انجام داده است که عملیاتی کردن آن سختی‌های خاص خود را دارد که در زمان حاضر به ازای هر یکهزار نفر از ۱۳۰ نفر تست گرفته شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان عنوان کرد: شکارچیان خاطی از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۵ سر خرگوش را در مناطق مختلف این استان شکار کردند.