زنجان

دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور:

جامع‌ترین سند در کشور نقشه مهندسی فرهنگی است

دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور با عنوان اینکه نقشه مهندسی فرهنگی کشور جامع‌ترین و کامل‌ترین سند در کشور و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری بوده است، افزود: این نقشه همه موضوعات را در بر می‌گیرد و شورای فرهنگ عمومی فصول آن را بومی سازی کرده‌ است.

تعداد ۲۳۵ پروژه محرومیت زدایی همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در چهارمین روز از این دهه در زنجان به بهره برداری رسید.

استاندار زنجان با عنوان اینکه انجام تست‌های کرونا را از جمله راه‌های مبارزه با این ویروس است گفت: در این زمینه استان بالاترین تست را انجام داده است که عملیاتی کردن آن سختی‌های خاص خود را دارد که در زمان حاضر به ازای هر یکهزار نفر از ۱۳۰ نفر تست گرفته شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان عنوان کرد: شکارچیان خاطی از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۵ سر خرگوش را در مناطق مختلف این استان شکار کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان:

دوره آموزش مجازی پته‌دوزی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: دوره مجازی پته‌دوزی به‌صورت تخصصی در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با عنوان اینکه درصد بالایی از صادرات استان زنجان مربوط به کشور عراق می باشد، افزود: اتاق بازرگانی بر این است که صادرات این استان به کشور عراق را به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار برساند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود:

شکارچیان خرگوش به دام افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از دستگیری ۲ شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز خرگوش کرده بودند، توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان:

۲ شهروند قربانی قاتل خاموش شدند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان اعلام کرد: ۲ شهروند ۱۷ و ۳۵ ساله زنجانی بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن فوت دند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

متقاضیان دیابتی انسولین تعداد بیشتری از این دارو را دریافت می‌کنند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان عنوان کرد: متقاضیان دیابتی انسولین تعداد بیشتری از این دارو را دریافت می‌کنند تا تعداد مراجعات آنان به داروخانه‌های استان کاهش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان عنوان کرد: سرمایه شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت این استان که عهده دار مدیریت سهام افرادی است که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، حدود ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مدیرآموزش، پژوهش و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان مطرح کرد:

اختصاص ۳۰۰میلیون تومان اعتبار برای طرح‌های پژوهشی در استان

مدیرآموزش، پژوهش و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان مطرح کرد: مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای طرح های پژوهشی این استان در سال جاری، ۳۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان عنوان کرد:

تحصیل بیش از ۴۲ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با عنوان اینکه در زمان حاضر ۴۲ هزارو ۶۳۱ دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان تحصیل می‌کنند افزود: این رقم در مقایسه با سال گذشته هشت درصد رشد دارد.

فرمانده انتطامی استان زنجان خبر داد:

کشف و ضبط ۲۲۰ تن چوب قاچاق در استان

فرمانده انتطامی استان زنجان عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان، ۲۲۰ تن چوب قاچاق به ارزش بالغ بر هفت میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.