زنجان

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۵۰ هزار خانه روستایی مقاوم شد

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان از اتمام مقاوم سازی۵۰ هزار خانه روستایی در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: در این مسیر از تسهیلات ویژه نوسازی و بهسازی مسکن استفاده شده است.
معاون اورژانس استان زنجان خبر داد:

مصدومیت 12 نفر در تصادف زنجیره‌ای

معاون اورژانس استان زنجان از مصدومیت 12 نفر بر اثر برخورد چهار دستگاه خودرو با یکدیگر در محور قدیم زنجان - قزوین، خبر داد.
رئیس پلیس فتای استان زنجان خبر داد:

انتقام و هتک حیثیت توسط خواستگار ناکام

رئیس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در فضای مجازی تلگرام و اینستاگرام خبر داد.
بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تعداد 59 هزار و 183 نفر به کرونا مبتلا شدند

از ابتدای شروع کرونا تاکنون، درگیری تعداد 59 هزار و 183 نفر به این بیماری منحوس در سطح استان زنجان به تایید آزمایشگاهی رسیده است، که از این میان ابتلای 696 نفر طی 24 ساعت گذشته بوده است.
نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس مطرح کرد؛

نمره قبولی به وزارت بهداشت و کادر درمان در مقابله با کرونا

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس از دادن نمره قبولی به وزارت بهداشت و کادر درمان خبر داد و گفت: این در حالی است که نمره دولت نمره قبولی نخواهد بود و از رئیس جمهور انتظار می‌رود در چند ماه باقی مانده از دولت نسبت به تغییر این روند و اصلاح روش کار خود اقدام کند.
حجت‌الاسلام میثم صحبتلو:

جشنواره قلم جوان در زنجان برگزار می شود

دبیر جشنواره قلم جوان از برگزاری جشنواره قلم جوان ویژه دانش‌آموزان استان زنجان در سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره در محورهای مختلف برگزار خواهد شد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان:

38 طرح عمرانی بنیاد مسکن افتتاح و کلنگ زنی شد

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد و گفت: این اقدام با تخصیص اعتباری بیش از هزار و 466 میلیارد ریال صورت خواهد گرفت.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به شهادت مطلومانه دو محیطبان زنجانی گفت: به دستور عیسی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، 2 باب ساختمان محیط بانی در منطقه فیله خاص زنجان به نام شهیدان مهدی مجلل و میکاییل هاشمی احداث خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

جشنواره فرهنگی رمضان در فضای مجازی برگزاری می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری ششمین جشنواره رمضان در این استان به صورت مجازی خبر داد و گفت: این تصمیم با توجه به وضعیت قرمز کرونایی اتخاذ شده است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه برداشتن موانع از سر راه تولید ضرورت دارد گفت: چنانچه بر سر مسیر سرمایه گذار مانعی ایجاد کنیم قصور از ما خواهد بود.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

ایجاد 2000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از ایجاد اشتغال برای یک هزارو ۹۸۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این اداره از سال 96 تاکنون خبر داد و گفت: این اقدام به منظور توانمندسازی این قشر صورت گرفته است.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی:

هدف حملات دشمنان در فضای مجازی" ارتش" است

‌فرمانده کل ارتش با اشاره به ‌جنگ پردامنه دشمنان در فضای مجازی گفت: نوک حملات برنامه‌ریزی شده به سمت ارتش است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان زنجان از پلمپ شدن تعداد 116 واحد صنفی و خدماتی متخلف در استان زنجان از تاریخ 15 فروردین سال جاری خبر داد و گفت: پلمپ این واحدها به علت عدم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بوده است.
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان از شروع موج چهارم بیماری کرونا در استان زنجان خبر داد و گفت: در حال حاضر 70 درصد از کرونای رواج پیدا کرده در کشور و استان از نوع کرونای جهش یافته انگلیسی است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از جریمه 2 هزار و 591 راننده متخلفی که محدودیت های تردد را زیر پا گذاشته اند خبر داد و گفت: این قانون از تاریخ 15 اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری اجرا شده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان:

آتش سوزی در انبار روغن مهار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مهار آتش سوزی در انبار روغن خبر داد و گفت: این اتش سوزی پس از 3 ساعت مهار شد.