زنجان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان از رشد 12.5 درصدی بیمه پردازان فعال استان زنجان خبر داد و گفت: از مجموع این بیمه‌شدگان تعداد ۳۴ هزار و ۶۲۸ نفر بیمه شده فعال هستند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

اشتغال زندانیان 54 درصد رشد یافت

رئیس کل دادگستری استان زنجان از اشتغال 54 درصدی در حوزه زندانیان خبر داد و گفت: این میزان در سال جدید باید به 80 درصد ارتقا یابد که این موضوع همراهی و همکاری قضات را می طلبد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

100 هزار هکتار از مزارع زنجان مایه کوبی شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان از مایه کوبی و پایش 100 هکتار از مزارع زنجان طی سالجاری خبر داد و گفت: عملیات مبارزه با آفت ملخ در بیش از 25 هزار هکتار از مزارع نیز انجام می شود.
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد:

رشد 20 درصدی بهای بلیط اتوبوس ها

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس هاخبر داد و گفت: این افزایش قیمت از تاریخ 25 اسفندماه سال گذشته بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ازکمک 24 میلیارد تومانی حامیان و خیران زنجان طی سال گذشته در راستای حمایت از فرزندان معنوی ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.
فرمانده انتظامی استان زنجان از اعتراف عاملان شهادت دو محیط بان زنجانی که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده بودند، خبر داد و گفت: این قاتلان در کمتر از 12 ساعت به جنایت خود اعتراف کردند.

مشکلات حمل و نقل جاده ای همچنان با وجود اهمیت فراوان آن در توسعه هر کشور تمام نشدنی است چراکه با وجود تلاش بسیار زحمت کشان این قشر جهت ادامه زندگی به علت بی توجهی مسئولان این تلاش بی ثمر مانده است.
رییس پلیس آگاهی استان زنجان:

دومین متهم دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: دومین متهم به قتل دو محیط بان زنجانی دستگیر شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

وضعیت کرونایی سه شهر استان زنجان قرمز شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: سه شهر زنجان، ابهر و خرمدره به علت افزایش میزان بستری های کرونایی وارد وضعیت قرمز شد و در حال حاضر دیگر شهرهای این استان در وضعیت زرد قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به پیک نوع جهش یافته کرونا در استان گفت: تا ساعت ۱۵ روز شنبه اعلام شد، دیگر بیمارستان‌های ولی عصر(عج) و آیت الله موسوی شهر زنجان ظرفیتی برای پذیرش بیمار ندارند.

رئیس اورژانس پیش ‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان اعلام کرد: دیروز (۹ فروردین‌ماه) بر اثر واژگونی دو دستگاه خودرو، ۱۲ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان عنوان کرد:

رفع موانع موجود در صادرات در گرو افزایش کیفیت تولیدات داخلی

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان با تاکید بر اینکه افزایش کیفیت تولیدات داخلی با رعایت استانداردها، موانع موجود در صادرات را رفع خواهد کرد، افزود: به این مهم باید توجه کرد.

رییس کل دادگستری استان زنجان با عنوان اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال بنا به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونای استان، هیچ تجمعی در اماکن نخواهیم داشت، افزود: با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت مردم در این ایام برخورد جدی خواهد شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد:

مدیریت کرونا در گرو همراهی مردم

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با عنوان اینکه شیوع ویروس کرونا به رغم بروز مشکلات متعدد، بسیاری از مسائل را به عموم گوشزد کرد و گفت: همراهی مردم در این مسیر بسیار اثرگذار بوده است.