ورود ۸ هزار عضو جوان به حوزه امداد هلال احمر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر ایران اعلام کرد: امسال نزدیک به هشت هزار نفر از اعضای جوانان هلال احمر وارد حوزه امداد و نجات شده اند.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مدیران جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از اسفند ماه پارسال تاکنون تمامی اعضای هلال احمر اعم از جوانان، داوطلبان و حوزه درمان و آموزش در خصوص ریشه کنی و مهار بیماری کرونا در جامعه در تلاش بوده و علی رغم همه این تلاش‌ها ریالی از دولت نگرفته ایم.

وی افزود: بیشتر کسانی که در خصوص مبارزه با بیماری کرونا با هلال احمر همکاری و مشارکت دارند از اعضای افتخاری این مجموعه هستند.

گل فشان ادامه داد: زنجان استانی توانمند در مسائل فرهنگی است و پایگاه عظیم حسینی وجود دارد که باید از این ظرفیت و فرصت استفاده شود.

وی به طرح یاس (یاران آسیب ستیز) اشاره کرد و گفت: این طرح موجب جذب اعضای بیشتری در هلال احمر شده و امسال نزدیک به هشت هزار نفر از جوانان هلال احمر وارد حوزه امداد شده اند که این تعداد در سال آینده بایستی به ۱۵ هزار نفر افزایش یابد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: از این فرصت‌های موجود باید استفاده بهینه شده و سیره ۱۴ معصوم (ع) به جوانان تبیین شود.

گل فشان ادامه داد: خوشبختانه جمعیت هلال احمر وظیفه خود را در روز‌های سیاهی کرونا به نحو احسن انجام داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

230951