زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان:

باغ گردوی مدرن در خرمدره احداث می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: از آماده سازی باغ گردوی ۳۰۰ هکتاری مدرن در کشت و صنعت خرمدره خبر داد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت:

زنجان جزو ۵ استان اول کشور در کودک‌ همسری

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان عنوان کرد: زنجان جزو ۵ استان اول کشور در کودک ‌همسری است.
معاون روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی به منظور گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در زنجان خبر داد.

رئیس شورای اسلامی استان یزد با اشاره به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و حذف عنوان شوراها از تبصره ‌یک و دو ماده ۵۳ ، خواستار توجه به شان و جایگاه شوراها در تصمیم‌گیری‌ها شد.
استاندار زنجان با بیان اینکه هم اکنون میزان صادرات نسبت به فروردین ماه امسال جهش خوبی یافته است گفت: این نشان می‌دهد که اگر یک گام محدودیت‌ها برداشته و شرایط فراهم شود، اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان:

کشف ۳۶ فقره انبار احتکار در زنجان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: از کشف ۳۶ فقره انبار احتکار در استان طی هشت ماه امسال خبر داد و گفت: ارزش ریالی جزای نقدی این میزان کالا بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.
رئیس آموزش و پرورش خدابنده گفت: برای ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان ۹ روستای این شهرستان که دسترسی به فضای آموزشی ندارند، محتوای آموزشی تهیه و توزیع شده است.
آنفلوانزای حاد پرندگان را جدی بگیرید؛

خودداری از خرید پرندگان، اردک و مرغ از بازارچه‌های محلی

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: مراقبت‌های لازم در سطح مرغداری‌ها، واحدهای طیور بومی و تالاب‌های استان، کاهش رفت ‌و آمد افراد متفرقه به داخل مرغداری‌ها و ... از جمله اقدامات پیشگیرانه شیوع آنفلوانزای پرندگان است.
نیمه‌تمام؛ واژه‌ای برای پروژه‌های ماندگار؛

پروژه‌های ورزشی خرم‌دره خاک جانمایی غلط را می‌خورد

فرماندار خرم‌دره گفت: یکی از پروژه‌های ورزشی خرم‌دره، ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری است که به علت جانمایی غلط در کنار کارخانه سیلیس‌آرا، سالیان‌ متمادی است که خاک می‌خورد.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف احتکار میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مقادیر زیادی کالای اساسی احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف شد.
در راستای پیشگیری از ابتلا حیوانات به کرونا؛

از تماس مستقیم افراد کرونایی با حیوانات پرهیز شود

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: افراد مشکوک و مبتلا به کرونا باید تماس مستقیم خود را برای پیشگیری از ابتلا به کرونا حیوانات به حداقل رسانده و نکات بهاشتی را رعایت کنند.