وضعیت طارم نیز نارنجی کرونایی شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم از نارنجی شدن وضعیت طارم با افزایش شیوع کرونا خبر داد.
تصویر وضعیت طارم نیز نارنجی کرونایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ارشد بهرامی پیش از ظهر امروز (۱۹ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کمرنگ شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، مسافرت‌های نوروزی، دید و بازدیدهای عید، عادی‌انگاری و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، شاهد افزایش آمار کرونا در کل کشور هستیم که شهرستان طارم نیز با وضعیت مشابهی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیماران بستری و سرپایی در طارم در حال افزایش است، تصریح کرد: با توجه به همین موضوع وضعیت رنگ‌بندی طارم از زرد به نارنجی تغییر یافته است.

بهرامی با یادآوری این مطلب که برای مقابله با وضعیت موجود ستاد کرونا شهرستان تدابیری اتخاذ کرده است، ادامه داد: از مهم‌ترین تصمیمات اتخاذ شده در این زمینه می‌توان به اهتمام جدی به اجرای محدودیت‌های شبانه و جلوگیری از ورود خودروهای مناطق قرمز و نارنجی به شهرستان اشاره کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان طارم از تعطیلی همه اماکن گردشگری شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد و یادآور شد: فعالیت تالارها نیز در شهرستان ممنوع است و رستوران‌ها نیز صرفاً به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: از همه شهروندان درخواست می‌شود با زدن ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی کمک‌حال ستاد مبارزه با کرونا باشند، تا از ورود شهرستان به رنگ قرمز پیشگیری شود؛ چراکه در صورت تغییر رنگ‌بندی مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتر در سطح شهرستان هستیم.

منبع: ایسنا

281068