استاندار زنجان:

مانع زدایی از سر راه تولید ضرورت دارد

استاندار زنجان با اشاره به اینکه برداشتن موانع از سر راه تولید ضرورت دارد گفت: چنانچه بر سر مسیر سرمایه گذار مانعی ایجاد کنیم قصور از ما خواهد بود.
تصویر مانع زدایی از سر راه تولید ضرورت دارد

به گزارش پرسون از زنجان، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در محل استانداری زنجان، به شهادت دو محیط بانی زنجان اشاره و اظهار کرد: دو فرد به علت حفاظت از موجودات زنده و محیط زیست مظلومانه شهید شدند.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و ابراز داشت: در راستای تحقق این مهم باید عملیاتی وارد کار شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان برنامه محور بوده است، گفت: برنامه یک ساله شورای گفتگو را اتاق بازرگانی تدوین و آماده کرده است.

حقیقی با بیان اینکه طی سال گذشته شاهد افزایش ۲۱ درصدی صادرات کالا از گمرک استان بودیم، تاکید کرد: ورود موقت ۴۳ درصد و واردات هم ۱۹ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه استفاده از بانوان فعال در حوزه اقتصاد یکی دیگر از اقدامات بسیار خوبی بود که اتاق در سال جاری انجام داده است، ابراز داشت: برگزاری جلسات مشترک با فعالان حوزه اقتصاد خارجی و همچنین دعوت از سفرا برای ارتباطات جدید و حضور در بازارهای جدید افزون بر حفظ بازارهای موجود در شعار سال بسیار موثر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه پراکندگی جلسات و تصمیمات موازی یکی از موانع بر سر راه تولید و تجارت است، افزود: باید این موازی‌کاری حذف شود.

حقیقی با بیان اینکه موانع بر سر راه تولید باید برداشته شود، افزود: اگر برای سرمایه گذار موانع ایجاد کنیم مقصر ما هستیم و ما باید از تجربه‌ها به خوبی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته شاخص‌های استان مطلوب بوده و پروژه‌های بسیار خوبی در استان اجرا شده است.

منبع: مهر

281031