رئیس انجمن خوشنویسان ابهر:

هشتمین همایش کتابت آیات وحی در راه است

رئیس انجمن خوشنویسان ابهر از برگزاری هشتمین دوره همایش کتابت قران کریم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک در این شهرستان خبر داد.

تصویر هشتمین همایش کتابت آیات وحی در راه است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محسن عطوفی در خصوص نحوه برگزاری هشتمین دوره همایش کتابت قرآن کریم، اظهار کرد: با توجه به اینکه سالانه در ماه مبارک رمضان این همایش برگزار می‌شود و هفتمین دوره این همایش در سال گذشته با همراهی قابل تحسین هنرمندان خوشنویس از سراسر استان و با برپایی نمایشگاه مجازی و اهدای آثار به کادر درمانی ابهر برگزار شد، انجمن خوشنویسان این منطقه تصمیم دارد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر، هشتمین دوره این همایش را در ماه رمضان امسال‌ به صورت مجازی برگزار کند.

وی با اشاره به موضوع و نحوه شرکت در همایش، ادامه داد: هنرمندان خوشنویس برای شرکت در این همایش می‌توانند به انتخاب خود سوره، آیات قرآن کریم و یا ترجمه سوره و آیات را در اندازه کلی (۵۰×۳۵) و (۷۰×۵۰) کتابت کرده و عکس با کیفیت و اسکن شده آثار خود را از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه امسال به شماره‌ تلفن‌های اعلام شده ارسال و به صورت اختیاری می‌توانند اصل آثار خود را به انجمن نیز اهدا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه ۲۵ اردیبهشت‌ماه است، افزود: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و جوایز برندگان نیز پس از ماه رمضان همزمان با اختتامیه ششمین جشنواره رمضان اهدا خواهد شد.

رئیس انجمن خوشنویسان ابهر، خاطرنشان کرد: آثار هنرمندان به‌ صورت نمایشگاه مجازی گروهی در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر به نمایش گذاشته می‌شود.

منبع: ایسنا

284632